افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
5

ست کت و پیراهن بهار امسال را فراموش نکنید. برای پوشیدن لباس های خاص و باحال ایده های زیادی دارم!

  • کد خبر : 18441
ست کت و پیراهن بهار امسال را فراموش نکنید.  برای پوشیدن لباس های خاص و باحال ایده های زیادی دارم!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز ست کردن لباس ها با یکدیگر یکی از سخت ترین کارهای دنیای مد است و می توان گفت که کمتر استایلیست و یا حتی طراح برندهای معروفی به این موضوع مسلط هستند. آیا ممکن است به این سوال فکر نکرده باشید که چگونه کت خود […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز ست کردن لباس ها با یکدیگر یکی از سخت ترین کارهای دنیای مد است و می توان گفت که کمتر استایلیست و یا حتی طراح برندهای معروفی به این موضوع مسلط هستند. آیا ممکن است به این سوال فکر نکرده باشید که چگونه کت خود را بپوشید؟ ترکیب مانتو با شال و روسری یکی از دغدغه های بانوان ایرانی است. البته اصول ترکیب فقط مربوط به انتخاب رنگ مناسب و هماهنگ در سبک نیست. اما نکات دیگری نیز وجود دارد که برای ایجاد یک استایل شیک و زیبا باید رعایت کرد. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما حتی می توانید با رعایت قوانین خواستگاری، عیوب بدن خود را پنهان کنید و مثلاً چاق یا کوتاه قد به نظر نرسید! حال اگر می خواهید این بهار را راحت و با طراوت بگذرانید و در عین حال استایلی خاص و منحصر به فرد را تجربه کنید، باید بگوییم که ترکیب پیراهن با کت می تواند شما را بانویی شیک و متفاوت بسازد. ست مانتو و پیراهن یکی از لباس های راحت و در عین حال مناسب برای خانم های ایرانی است که می توان آن را حتی در مهمانی ها نیز پوشید.

هدف از ترکیب مانتو با پیراهن به جای شلوار و کت کتان داشتن ظاهری خاص و شیک است وگرنه بهار دنیایی از رنگ ها و نقش ها را در بر می گیرد. برای آشنایی با انواع ست مانتو پیاهان تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

ست کت و پیراهن

متفاوت بودن تی شرت و مانتو بلوچی را فراموش نکنید.

یکی از ترندهای امسال مانتوهای گلدوزی شده یا حتی بلوچی است. شاید کمی عجیب به نظر برسد، اما این ترند یکی از محبوب ترین و در عین حال محبوب ترین ترندها به حساب می آید. حالا اولین پیشنهاد ما برای شما این است که یک مانتو بلوچی با پیراهن انتخاب کنید، این مانتوها معمولا پانچو شکل هستند و به صورت تا شده یا جمع شده روی شانه پوشیده می شوند. فراموش نکنید که همرنگ شدن مانتو یکی از سخت ترین و البته شیرین ترین کارهایی است که هر خانم ایرانی باید در آن متخصص باشد. در ایران استایل زنانه بر اساس مانتو است، پس حتما به هماهنگی پیراهن و کت توجه کنید.

ست کت و پیراهن

ست کت و پیراهن

پیراهن با کت کتانی یا کت کوتاه؛ عجیب اما منحصر به فرد

یکی دیگر از مدل های پیشنهادی ما برای داشتن ظاهری خاص بهاری، پوشیدن پیراهن های بلند با پیراهن یا ژاکت کوتاه است. فراموش نکنید که در این نوع استایل، رنگ سفید یکی از رنگ های ضروری در تابستان و بهار است. بنابراین، می توانید یک پیراهن بلند سفید را با یک پیراهن بلند ترکیب کنید تا آن را تابستانی تر و راحت تر کنید. البته اگر نمی خواهید پیراهن سفید بپوشید، می توانید یک پیراهن تیره انتخاب کنید و یک پیراهن سفید یا تاپ کت بپوشید. در انتخاب رنگ ها دقت کنید زیرا به یاد داشته باشید که هر چقدر هم که کت شما زیبا و شیک باشد، در صورت انتخاب روسری و بند یا حتی کیف و کفش اشتباه می توانید ظاهری وحشتناک ایجاد کنید.

ست کت و پیراهن

ست کت و پیراهن

کت و پیراهن بلند؛ قد بلند و تناسب اندام باشد

داشتن استایل زیبا و ظاهری هماهنگ باعث می شود که ظاهری زیباتر و چشمگیرتر داشته باشیم. حتی اگر گران ترین و رنگارنگ ترین لباس ها را داشته باشیم، اما اصول صحیح پوشیدن آن ها را ندانیم، نمی توانیم ظاهری زیبا داشته باشیم. در نتیجه فراموش نکنید که با انتخاب لباس مناسب می توانید بلندتر و یا حتی لاغرتر به نظر برسید، مثلاً انتخاب یک پیراهن با کت بلند شما را خوش اندام و بلندتر از آنچه هستید نشان می دهد.

ست کت و پیراهن

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18441

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.