افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

آخرین وضعیت وحید امیری از فیزیوتراپ پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 184391
آخرین وضعیت وحید امیری از فیزیوتراپ پرسپولیس – پرسپولیس نیوز

وحید امیری از ابتدای تمرین زمستانی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد اما اولویت او حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر است. علی اعظم فیزیوتراپ تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت وحید امیری پس از بازگشت به تمرینات توضیح می دهد: آقای وحید تمرینات خود را شروع کرد اما هنوز در مراحل درمانی است […]

وحید امیری از ابتدای تمرین زمستانی پرسپولیس در ورزشگاه شهید کاظمی دیده شد اما اولویت او حضور در نیم فصل دوم لیگ برتر است.

علی اعظم فیزیوتراپ تیم پرسپولیس درباره آخرین وضعیت وحید امیری پس از بازگشت به تمرینات توضیح می دهد: آقای وحید تمرینات خود را شروع کرد اما هنوز در مراحل درمانی است و به وضعیت صددرصدی خود نرسیده و در برخی از عناصر تمرینی حضور دارد. ، اما در “برخی عناصر موجود نیستند.”

اعظم ادامه می دهد: مصدومیت آنها جدی بود و در شرایط مناسبی قرار نداشتند که ما را با چالش مواجه کرد اما خدا را شکر کنترل شد و همه مراحل را دنبال کردیم تا بهترین ها را برایشان رقم بزنیم.

فیزیوتراپ پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا امیری در بازی حذفی جام بیستم بهمن شرکت می کند یا خیر، گفت: آن مسابقه اصلا اولویت ما نیست، سلامتی او در اولویت است، چند نکته در خطر است. در تمرینات با هماهنگی او نگران او هستیم، به آن رسیده ایم و قدم به قدم پیش می رویم.»

اعظم ادامه داد: شرایط بازگشت به تمرینات و شرایط بازگشت به ورزش را داریم که با یکدیگر متفاوت است، باید کم کم کار را پیش ببریم و نمی توانیم به یکباره به همه آنها فشار بیاوریم. الان هم در مسابقات فوتبال شرکت می کند و تحت فشار اگر زمان برگزاری کم باشد اما نه در زمان های طولانی، پس از گذراندن این مراحل باید در یک سری تست ها شرکت کند تا ببیند در شرایط مسابقه چه کسانی قرار خواهند گرفت.

فیزیوتراپ پرسپولیس درباره انگیزه و اشتیاق وحید امیری برای بازگشت به آمادگی مسابقات گفت: آقای وحید همیشه در تمام مراحل حتی زمانی که کمرش آسیب می دید بسیار مصمم بود و روحیه اش را از دست نمی داد. و الگویی برای بازیکنان جوان است.”

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)