افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار کودکان در غزه، این جوامع را بدنام کرده است.

  • کد خبر : 184362
سکوت جامعه جهانی در برابر کشتار کودکان در غزه، این جوامع را بدنام کرده است.

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیممحسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر در همایش بین المللی بشردوستانه حمایت از غزه ضمن حمایت از مقاومت 100 روزه مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: روز به روز بر اقتدار محور مقاومت افزوده می شود و از سوی دیگر شاهد […]

طبق اعلام اداره دولتی خبرگزاری تسنیممحسن منصوری معاون اجرایی رئیس جمهور و عضو شورای عالی جمعیت هلال احمر در همایش بین المللی بشردوستانه حمایت از غزه ضمن حمایت از مقاومت 100 روزه مردم غزه در برابر جنایات رژیم صهیونیستی گفت: روز به روز بر اقتدار محور مقاومت افزوده می شود و از سوی دیگر شاهد هرج و مرج و سردرگمی رژیم صهیونیستی و حامیان آن هستیم.

وی افزود: رژیم صهیونیستی نمی تواند به اهداف خود برسد. مقاومت مردم غزه این رژیم را در باتلاق جنگ فرو برده و روز به روز آن را تضعیف می کند.

رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: گسترش جبهه درگیری در همه محورهای مقاومت، عرصه را برای رژیم سفاک صهیونیستی کاهش داده است.

معاون اجرایی رئیس جمهور جنگ رسانه ای را بخش مهمی از جنگ جاری غزه دانست و گفت: چهره مقتدر مقاومت باید در عرصه رسانه ای تقویت شود.

وی افزود: هنرمندان علاوه بر ملک و منبر باید راوی مقاومت مردم غزه باشند. مقاومت مردم غزه باید به زیباترین شکل نشان داده شود.

یکی از اعضای شورای عالی جمعیت هلال احمر تصریح کرد: هلال احمر حامی صلح و آرامش و برقراری حقوق اولیه بشری بوده است. ماموریت هلال احمر و صلیب سرخ جهانی حمایت از مظلومان است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه گسترده جمعیت هلال احمر شاید بهترین و شایسته ترین راوی طوفان الاقصی باشد.

وی گفت: ایجاد اجماع، هم افزایی و همفکری گفتمانی در برابر سبعیت رژیم صهیونیستی از وظایف مهم جمعیت هلال احمر است.

منصوری ادامه داد: تظاهرات چند ده هزار نفری در پایتخت های بسیاری از کشورهای غربی حامی رژیم صهیونیستی علیه هیئت حاکمه آن کشورها نشان دهنده آرمان همه جانبه ملت فلسطین است.

وی خاطرنشان کرد: جریان راست روز به روز در حال تقویت است; این جریان مولد و پیشرونده است و رشدهای متعددی را بین نسل های مختلف و جوامع بشری گسترش می دهد.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: امروز محور مقاومت تنها لبنان، فلسطین، سوریه، عراق و ایران نیست. همه کشورها برای پاکسازی جهان از غده سرطانی رژیم صهیونیستی متحد شدند.

وی افزود: توان داخلی محور مقاومت روز به روز بیشتر می شود که در این مسیر دیپلماسی فعال جمهوری اسلامی ایران مثال زدنی است.

رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: حضور مقتدرانه رئیس جمهور در کشورهای مختلف برای ایجاد اجماع و گفتمان بین کشورهای مسلمان، شرایط متفاوتی را در سطح منطقه ایجاد کرده و فرصت متفاوتی را برای محور مقاومت ایجاد کرده است.

وی ادامه داد: ایران اسلامی امروز خیمه مقاومت است. امروز ایران عزیز ما بدون لکنت، بدون ترس و ترس از آرمان فلسطین حمایت می کند.

منصوری با بیان اینکه امروز فلسطین مسئله اول جهان اسلام و اولویت اول ماست، خاطرنشان کرد: امروز مسلمانان قدرت بی نهایت دارند. ایجاد وحدت نظر و معاشرت گفتمانی میان مسلمانان قطعاً در ترویج اصول بشردوستانه مؤثر است.

وی افزود: کسانی که جهان را علیه ایران در مقابل مرگ یک زن بسیج کردند، امروز در مقابل شهادت مظلومانه بیش از 25 هزار فلسطینی سکوت کردند. این به معنای بی اعتبار کردن جامعه بین المللی است.

رئیس نهاد ریاست جمهوری گفت: اگر مجامع بین المللی در مورد اینکه کجا باید قرار بگیرند و کجا باید به سمت صلح و آرامش بروند سکوت کنند، بی اعتبار می شوند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184362

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.