افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

هواشناسی اصفهان هشدار زرد داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 184304
هواشناسی اصفهان هشدار زرد داد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در […]

به گزارش خبرنگار مهر، هشدار سطح زرد زمانی صادر می شود که وقوع یک پدیده جوی باعث وقفه در سفر و کار روزانه شود. هشدار زرد برای اطلاع رسانی به مردم و آماده سازی آنها برای مواجهه با پدیده جوی کمی شدیدتر از حد معمول صادر می شود. همچنین از سوی دیگر مسئولان نیز در جریان این هشدارها قرار می گیرند تا در صورت لزوم تدابیری بیندیشند.

بر این اساس اداره کل هواشناسی استان اصفهان ظهر امروز با صدور اخطاریه ای سطح زرد اعلام کرد که در روزهای سه شنبه و چهارشنبه (3 و 4 بهمن) به دلیل فعالیت سامانه ناپایدار جوی بارش باران و برف خواهد بود. وزش باد نسبتا شدید و وزش تندباد لحظه ای، مه و کاهش دید و وزش برف و کاهش دما در مناطق کوهستانی در مناطق سردسیر پیش بینی می شود.

بر اساس اعلام امروز اداره کل هواشناسی استان اصفهان، این ناپایداری ها در مناطق غربی و جنوبی استان به ویژه اسلام آباد mogoi، پسر بچه و میان دشت، چادگان، خوانسار، گریه کردن (داران)، سمیریم، فریدونشهرگلپایگان، شاهین شهر و میمه، مورچه تو خوردی، آران و شامل بید است.

اداره کل هواشناسی استان اصفهان نسبت به لغزندگی سطح جاده ها در مناطق غربی و جنوبی استان، وقوع رگبار برف موقت و محدود، کاهش دید و اختلال در تردد شهری و روستایی، احتمال خسارت به کشاورزی هشدار و توصیه کرده است. صنایع، بنرها و سازه های شهری و روستایی، در این مدت هموطنان در سفرهای بین شهری، برون استانی و گردنه های برفی خود احتیاط کرده و تجهیزات زمستانی را به همراه داشته باشند.

همچنین در این اطلاعیه بر پرهیز از فعالیت های کوهنوردی و گردشگری و آمادگی گروه های امداد و نجات و اداره راه برای برف روبی، مدیریت عشایر و مقاوم سازی سازه های موقت تاکید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184304

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.