افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
1

اسمارتک نیوز » تصمیم پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال

  • کد خبر : 184247
اسمارتک نیوز » تصمیم پرسپولیس برای جذب مهاجم استقلال

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید، این روزها در تلاش هستند تا بازیکنان شاخصی را برای تقویت تیم خود جذب کنند. از این رو باشگاه قصد دارد برای تقویت خط حمله جواد آقایی پور مهاجم 24 ساله استقلال خوزستان را به خدمت بگیرد. پس از مذاکرات […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، مدیران باشگاه پرسپولیس علاوه بر پروژه انتخاب سرمربی جدید، این روزها در تلاش هستند تا بازیکنان شاخصی را برای تقویت تیم خود جذب کنند.

از این رو باشگاه قصد دارد برای تقویت خط حمله جواد آقایی پور مهاجم 24 ساله استقلال خوزستان را به خدمت بگیرد. پس از مذاکرات طرفین در خصوص انتقال مهاجم گیلانی، ابتدا باشگاه استقلال برای دادن رضایت نامه این بازیکن 30 میلیارد تومان درخواست کرد که با مخالفت باشگاه پرسپولیس مواجه شد.

در ادامه مذاکرات طرفین، باشگاه استقلال برای انتقال مهاجم خود به پرسپولیس درخواست معاوضه آقایی پور را با یکی از بازیکنان این تیم داده بود. فرشاد فرجی، مسعود ریگی، سینا اسدبیگی، وحدت حنان اف و نبیل باهویی; 5 بازیکن بودند که باشگاه استقلال خوزستان برای جلب رضایت مهاجم خود درخواست تعویض یکی از این بازیکنان را داشت.

بر این اساس نمایندگان دو باشگاه پرسپولیس و استقلال خوزستان یکشنبه شب دیدار خواهند کرد تا در ادامه روند مذاکرات خود برای انتقال آقایی پور بار دیگر پیشنهادات خود را ارائه کنند. قرمزها برای نهایی کردن این انتقال و حضور مهاجم گلزن خوزستانی در این تیم، پیشنهاد تعویض نبیل باهویی با آقایی پور را به استقلال دارند که می تواند با موافقت تیم خوزستانی همراه شود که در اولین بازی نتوانست عملکرد خوبی داشته باشد. نیمی از فصل است

باید منتظر ماند و دید در این مذاکرات چه اتفاقی می افتد. مهاجم 24 ساله استقلال پیراهن پرسپولیس را بر تن خواهد کرد یا خیر؟

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184247

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.