افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

مجتبی محرمی: تکلیف قهرمان لیگ در دربی مشخص می شود

  • کد خبر : 18411

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه عنوان قهرمانی در دربی مشخص می شود، قطعا شاهد یک بازی زیبا و جذاب بین تیم های استقلال و پرسپولیس خواهیم بود و این دیدار بسیار حساس است. مجتبی محرمی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی وضعیت پرسپولیس قبل از دربی اظهار کرد: پرسپولیس با بازی […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به دلیل اینکه عنوان قهرمانی در دربی مشخص می شود، قطعا شاهد یک بازی زیبا و جذاب بین تیم های استقلال و پرسپولیس خواهیم بود و این دیدار بسیار حساس است.

مجتبی محرمی در گفت وگو با ایسنا در ارزیابی وضعیت پرسپولیس قبل از دربی اظهار کرد: پرسپولیس با بازی خوبی که مقابل مس کرمان داشت آماده بازی با استقلال است.

وی گفت: پرسپولیس باید تلاش کند در بازی های بعدی امتیازی از دست ندهد تا از کورس قهرمانی عقب نیفتد. البته الان شرایط خوبی دارد و اگر مشکلی پیش نیاید حتما برای قهرمانی خواهد رفت.

این پیشکسوت پرسپولیس در پاسخ به این سوال که آیا پیروزی مقابل مس کرمان به پرسپولیس کمک می کند تا در شرایط بهتری به مصاف استقلال برود، گفت: 100 درصد با نتایج خوبی که پرسپولیس در بازی های اخیر کسب کرد، بازیکنان مصمم به بازی هستند. خوب و جاذبه ای برابر با استقلال داشته باشند.
داربی حتما گل خواهد داشت.

محرمی همچنین درباره این سوال که همیشه گفته می شد استقلال و پرسپولیس برای تساوی به مصاف هم می روند اما تساوی در این دیدار به سود سپاهان خواهد بود، آیا این موضوع به ارائه یک بازی خوب کمک می کند؟ قطعا همینطور باشد هیچ تیمی در این بازی بدون گل زمین را ترک نمی کند چرا که تکلیف قهرمان دربی مشخص می کند. قطعا شاهد یک بازی زیبا و جذاب بین تیم های استقلال و پرسپولیس خواهیم بود و بسیار حساس است.

وی در پاسخ به این سوال که پرسپولیس سال گذشته به دلیل اینکه نتوانست در دربی قهرمان شود، جام حذفی را از دست داد، آیا تجربه آن بازی کمکی به پرسپولیس می کند، افزود: پرسپولیس چون به سه امتیاز دربی نیاز دارد قطعا هجومی را شاهد خواهد بود. بازی و متفاوت از سایر دیدارهای دربی خواهد بود.
پریرا بازیکن حرفه ای نیست

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان هنگام ارزیابی عملکرد ‘پریرا’ بازیکن خارجی تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد: عملکرد این بازیکن زمان می برد تا جا بیفتد، البته در کل بد نبود اما نه تا به امروز انتظارات را برآورده کرده است و او بازیکن حرفه ای نیست و عملکردش متوسط ​​است.”

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18411

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.