افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
2

ادارات و نهادهای دولتی بیشترین مصرف برق را در تهران دارند

  • کد خبر : 184043
ادارات و نهادهای دولتی بیشترین مصرف برق را در تهران دارند

به گزارش بازار، علیرضا فخاری در بازدید از مرکز پایش و مانیتورینگ برق تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهران از ظرفیت مصرف بسیار بالایی نسبت به کل کشور برخوردار است. وی ادامه داد: بخش صنعت کمترین مصرف را دارد و بیشترین مصرف در بخش اداری، سازمان ها و نهادهای دولتی و پس از آن […]

به گزارش بازار، علیرضا فخاری در بازدید از مرکز پایش و مانیتورینگ برق تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تهران از ظرفیت مصرف بسیار بالایی نسبت به کل کشور برخوردار است.

وی ادامه داد: بخش صنعت کمترین مصرف را دارد و بیشترین مصرف در بخش اداری، سازمان ها و نهادهای دولتی و پس از آن بخش داخلی است.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: باید بتوانیم از ابزارهای کنترلی برای نظارت دقیق بر مصرف ادارات و سازمان ها استفاده کنیم تا در پیک مصرف تابستان ظرفیت جبران کمبود برق داشته باشیم.

فخاری تغییر ساعت اداری را عاملی موثر در مدیریت مصرف دانست و افزود: مدیریت مصرف باید با پیش بینی ها و برنامه ریزی های جدید انجام شود.

وی تلاش های صورت گرفته در سامانه تامین، توزیع و اندازه گیری برق تهران را نشانه درایت و برنامه ریزی بلندمدت در توزیع برق تهران بزرگ دانست.

استاندار تهران گفت: این اقدامات و برنامه ریزی ها باعث ایجاد آرامش و اطمینان در مردم شده است. زیرا تامین برق امروزه یکی از نیازهای مردم است.

فخاری ادامه داد: شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ در تلاش است تا برق را با ظرافت و ظرفیت به دست مردم برساند؛ زیرا برق یکی از ابزارهایی است که بشر امروزی به آن عادت کرده است و قطع شدن آن باعث ایجاد بلاتکلیفی و فضای روحی و روانی می شود.

وی خاطرنشان کرد: امروزه تمام ابزار مورد استفاده بر پایه برق است و تلاش برای تامین برق به نوعی مبارزه است.

استاندار تهران استفاده خوب از قابلیت های الکترونیکی و به ویژه سیستم ارتباطی خاص را که می تواند لحظه به لحظه و نقطه به نقطه همه عوامل مصرف را مشخص کند و اختلالاتی که ممکن است در سیستم ایجاد شود را شناسایی کند، برشمرد و گفت: یکی از ویژگی های این امر است. به دلیل خاموشی به موقع

فخاری ادامه داد: بر اساس ابتکار توزیع تهران از طریق G. Oh you. S می تواند تمام مناطق شهر تهران را کنترل کند و با قطع برق، تیم های عملیاتی می توانند به موقع وارد عمل شوند، این یکی از مزیت های بزرگ پیش بینی شده در شبکه است.

استاندار تهران درباره برق رسانی به حوزه های انتخاباتی تهران گفت: برای انتخابات قبل از اقدام ما دوستان برق وارد عمل شدند و همه شعبه ها زیر نظر برق هستند.

فخاری افزود: با برنامه ریزی ها و پیش بینی ها شاهد وضعیت متعادلی خواهیم بود و برق رسانی روان خواهد شد.

وی ادامه داد: و حتی اگر تصمیم گرفته شود انتخابات الکترونیکی شود با توجه به شرایط فراهم شده می توانیم با خیال راحت این کار را انجام دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=184043

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.