افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

چرخ گوشت انگشتان پسر بچه 2 ساله را قورت داد / در شیراز اتفاق افتاد + جزئیات

  • کد خبر : 183970
چرخ گوشت انگشتان پسر بچه 2 ساله را قورت داد / در شیراز اتفاق افتاد + جزئیات

به گزارش رکنا، هادی عیدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پس از تماس و گزارش این حادثه با سامانه 125 بلافاصله تیم عملیاتی از دو ایستگاه 2 و 1 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. . وی ادامه داد: در جریان این حادثه و تماس با پرسنل اورژانس […]

به گزارش رکنا، هادی عیدی پور رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: پس از تماس و گزارش این حادثه با سامانه 125 بلافاصله تیم عملیاتی از دو ایستگاه 2 و 1 آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند. .

وی ادامه داد: در جریان این حادثه و تماس با پرسنل اورژانس بیمارستان نمازی، پسر بچه دو ساله ای در یک لحظه بی احتیاطی دستش را روی گلوی چرخ گوشت گذاشت.

رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: به دلیل اینکه انگشتان کودک در انتهای میله مارپیچ جمع شده بود، هنگام بازکردن قسمت خروجی بدون بریدن کار، انگشتان وی خارج و عملیات را انجام دادند. عمل پیوند زدن آن را به کارکنان بیمارستان تحویل دادند.

عیدی پور ادامه داد: در گذشته حادثه چرخ گوشت بیشتر بود اما چون استفاده از این وسیله در منازل کم شده است کمتر در دسترس کودکان قرار می گیرد اما این نوع حوادث همچنان رخ می دهد و از اوایل امسال آتش نشانان شیرازی فوت کرده و به 4 عملیات مربوط به چرخ گوشت اعزام شده اند.

رئیس سازمان آتش نشانی شیراز توصیه کرد: سالمندان در زمان وقوع احتمالی چنین حوادثی ضمن حفظ خونسردی و اطلاع رسانی سریع و دقیق به سازمان آتش نشانی و اورژانس به مشاوره تلفنی و کمک حضوری کارشناسان عملیاتی مراجعه کنند. بخش چرخ گوشت را در ارتفاعی از زمین قرار دهید تا در دسترس کودکان نباشد و در صورت عدم استفاده حتما دوشاخه چرخ گوشت یا سایر وسایل مشابه را از خروجی جدا کرده و در گاوصندوق و دور نگهداری کنید. محل. . کودکان را برای کارهای اضطراری مانند جواب دادن به تلفن یا تماس با خانه با چرخ گوشت تنها نگذارید و از استفاده از چرخ گوشت در حضور کودکان خودداری کنید زیرا ممکن است در صورت بروز ناگهانی و غیرمنتظره به داخل چرخ گوشت دست یابند. تصادف، بلافاصله برق دستگاه را قطع کنید و به هیچ وجه سعی نکنید دست کودک را جدا کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183970

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.