افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

22 بهمن امسال چهل و پنج سال اقتدار، عزت، امید و وفاداری، پذیرش حکومت و حکومت است.

  • کد خبر : 183943
22 بهمن امسال چهل و پنج سال اقتدار، عزت، امید و وفاداری، پذیرش حکومت و حکومت است.

گفتگو با مینا جعفری ۱۴۰۲/۱۱/۰۱ ۱۰:۴۵:۴۳ کد خبر: 207394 گفتگو با مینا جعفری مینا جعفری، عضو شورای مرکزی شورای مشاوران مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 22 بهمن ماه سال جاری همواره غیور و فهمیده است. ملت ایران اسلامی با درایت و بصیرت و با حضوری عظیم […]

گفتگو با مینا جعفری

مینا جعفری، عضو شورای مرکزی شورای مشاوران مجلس شورای اسلامی در یادداشتی به مناسبت سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: در 22 بهمن ماه سال جاری همواره غیور و فهمیده است. ملت ایران اسلامی با درایت و بصیرت و با حضوری عظیم و کم نظیر در راهپیمایی چهل و پنج ساله. پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می گیرد و بار دیگر به جهانیان نشان خواهد داد که ملت فهیم ایران همواره با دخالت و نفوذ بیگانگان در سرزمین خود مخالف بوده و همواره از تمام ارزش ها و اهداف انقلاب دفاع خواهد کرد. انقلاب ارزشمند و قدرتمند است و همیشه وفادار خواهد بود. پیرو آرمان های والای امام خمینی (ره) و امام خامنه ای باشید.


صفحه اقتصاد –

مینا جعفری در گفتگو با خبرنگار ما گفت: امسال حضور ملت ارزشی ایران با سال های گذشته با تفاوت چشمگیری ظاهر می شود چرا که امسال 22 بهمن یادآور چهل و پنج سال است. اقتدار، ایمان و عشق، خدامحوری و اطاعت شامل چهل و پنج سال شجاعت و رشادت، جهاد و تسلیم ناپذیری، ولایت مداری و ولایتمداری، چهل و پنج سال شور و شعور، عرفان و معنویت، مقاومت و پیروزی، حضور و شوکه شدن.

معاون امور زنان و خانواده شورای مشاوران مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: با حضور در راهپیمایی 22 بهمن 1402 و سپس پای صندوق های رای در اسفند 1402 نشان خواهیم داد که به دفاع از آرمان های مقدس ادامه می دهیم. جمهوری اسلامی ایران برای همیشه.” ما در صحنه خواهیم بود و دست کوتاه بیگانه و نقشه های شیطانی آن را نابود خواهیم کرد. در 22 بهمن امسال که دوباره دور هم جمع می شویم، بهار 1403 را به بهار عشق و سربلندی تبدیل خواهیم کرد و امیدوارم. ملت ایران از جهادگران و مبارزان ارزشمند هستند و همیشه خواهند بود. کسانی که راه همه شهدایشان را ادامه می دهند.

جعفری افزود: در چهل و پنجمین بهار استقلال هنوز راه سختی در مبارزه با منافقین، حریفان و نبرد خیر و شر در پیش داریم و از همه مهمتر برای رسیدن به سعادت استقلال تلاش کنیم. اقتصاد ملی، دست از وابستگی به اقتصاد تک محصولی بردارد و نفت راه برون رفت از این عامل و البته دستیابی به تولید اقتصادی مدرن، خودکفایی اقتصادی و پیشرفت علمی و فناوری بیشتر را پیدا کرده است. رهبر کبیر انقلاب اسلامی: زنان نسبت به گذشته در عرصه‌های فوق قدرتمندتر و پیشرفته‌تر هستند و سازوکار پیشرفت و شکوفایی اجتماعی و سیاسی را تعالی بخشیده‌اند و قطعا خواهند درخشید، زیرا درخشش به این دلیل است. نظام مقدس یکی از افتخارات و دستاوردهای انقلاب اسلامی خواهد بود زیرا قبل از انقلاب زنان از حقوق اجتماعی و شهروندی زیادی برخوردار نبودند و بیهوده بودند و به نظر من هرگز نمی تواند در تاریخ بماند و قطعا خواهیم ماند. هر چه پیش می رویم پیشرفت بیشتری را تجربه می کنیم.

جعفری با یادآوری اهمیت بزرگداشت یوم الله 22 بهمن افزود: در سالگرد انقلاب به یاد داریم که اگرچه بهایی که برای پیروزی انقلاب اسلامی و تثبیت آن در جهان پرداختیم بالا و بیشمار بود، اما قصد داریم به نمایش بگذاریم. آی تی. با شرکت در راهپیمایی 22 بهمن به این نکته اشاره کرد که با وجود اینکه بیش از 100 هزار نفر از جمعیت مرد و زن و کودک از سالهای قبل از انقلاب به اسلام تسلیم شده اند، اما ما تا آخرین لحظه سرباز کشور خواهیم بود. نفس راه دفاع از ارزش هایی که سپهبد قاسم سلیمانی و یارانش به خاطر آنها به شهادت رسیدند.

عضو شورای مرکزی شورای مشاوران شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: امسال در 22 بهمن و به مناسبت دفاع از ارزش های اسلامی انقلاب ایران، جهان شاهد مشارکت بهتری خواهد بود. . و همگرایی بیشتر مردم مسلمان ایران در سراسر جهان و اشتیاق و آگاهی آنان در پای صندوق های رای برای دوازدهمین دوره انتخابات شورای اسلامی، برای آزادی، استقلال و امنیت بیشتر، رای دادن به جمهوری اسلامی و همه ارزش های مقدس اسلامی. که قطعا همه ما بر آن اتفاق نظر داریم، این یعنی حفظ ارزش های سیدالشهدا امام حسین (ع)

جعفری در پایان یادآور شد: گرامیداشت این روز اساساً یادآور فرآیندهای حکمرانی و افزایش کارآمدی آنها و تشکیل دولت ملی است. رویکرد بزرگداشت سالگرد پیروزی انقلاب نه تنها بزرگداشت یک واقعه تاریخی است که موجب غرور ملی شده است، بلکه لزوم تربیت اجتماعی برای ایجاد همبستگی و هم افزایی و در نهایت ادغام ملی با اعتقاد به تسهیل گری است. قدرتمند حرکت چرخ های رفاه و توسعه اقتصادی خاکستری است.




آیا این خبر برای شما مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و نه

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183943

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.