افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

کلینزمن در جام ملت ها از قلعه نویی الگو گرفت! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 183931
کلینزمن در جام ملت ها از قلعه نویی الگو گرفت!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، دیدار تیم های ملی کره جنوبی و اردن در گروه E با تساوی 2 بر 2 همراه بود تا واکنش یورگن کلینزمن سرمربی سرشناس کره جنوبی سوژه رسانه ها شود.ارتباطات. کلینزمن در لحظاتی از نشست خبری پس از قرعه کشی شنبه گفت: من سال هاست که فوتبالیست هستم و […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، دیدار تیم های ملی کره جنوبی و اردن در گروه E با تساوی 2 بر 2 همراه بود تا واکنش یورگن کلینزمن سرمربی سرشناس کره جنوبی سوژه رسانه ها شود.ارتباطات.

کلینزمن در لحظاتی از نشست خبری پس از قرعه کشی شنبه گفت: من سال هاست که فوتبالیست هستم و می دانم که هر بازیکنی شرایط و ریتم خاص خود را دارد. وقتی در یک تورنمنت بازی می‌کنید، نمی‌توانید کسی را فقط با یک بازی قضاوت کنید.

وی ادامه داد: خیلی مهم است که هر چه زودتر این مشکلات برطرف شود و در بازی بعدی به همه نشان دهیم که حل شده است. ما خیلی کار داریم. هر مسابقه فینال است. بازی بعدی مهم است و اکنون مهمترین چیز برای ما صعود به مرحله یک هشتم نهایی است.

کلید واژه های کلینزمن در این دیدار شباهت زیادی به صحبت های امیر قلعه نویی سرمربی تیم ملی ایران پس از دیدار مقابل هنگ کنگ داشت. وی همچنین با اشاره به فلسفه برگزاری هر مسابقه به عنوان فینال از عملکرد بازیکنانش انتقاد کرد اما از زحمات بازیکنان نیز تمجید کرد.

هر دو مربی هر چند به فکر ارتقای کیفیت فنی تیم خود هستند اما مدعیان سنتی قهرمانی در جام ملت های آسیا محسوب می شوند اما فشارهای متفاوتی را تحمل می کنند.

مشاهدات خبرنگار مهر در قطر حاکی از آن است که بازیکنان و مربیان تیم ایران فشار مضاعفی نسبت به قهرمانی دارند و این در حالی است که کلینزمن با کره جنوبی نه رویای قهرمانی را در سر هواداران تغذیه می کند و نه او را تحت فشار قرار می دهد. انتقادات پس از تساوی شگفت انگیز مقابل اردن.

تکرار سخنان قلعه نویی در دهان مربی صاحب سبکی چون کلینزمن نشان می دهد که خوب فکر کردن در هر مسابقه از یک تورنمنت می تواند بهترین فلسفه برای نزدیک شدن به قهرمانی جام ملت های آسیا باشد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183931

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.