افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
1

منازل مسکونی و مزارع زیر آتش جنگنده های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 183834
منازل مسکونی و مزارع زیر آتش جنگنده های رژیم صهیونیستی – خبرگزاری مهر ایران و جهان

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: بیش از یکصد روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تداوم این حملات وحشیانه علیه مناطق مسکونی می گذرد، اما به نظر می رسد اعتراض ها و انتقادها به اقدامات نتانیاهو در سرزمین های اشغالی شدت گرفته است. بمباران مزارع و منازل مسکونی در نوار غزه خبرنگار […]

خبرگزاری مهر، گروه بین الملل: بیش از یکصد روز از آغاز حمله رژیم صهیونیستی به نوار غزه و تداوم این حملات وحشیانه علیه مناطق مسکونی می گذرد، اما به نظر می رسد اعتراض ها و انتقادها به اقدامات نتانیاهو در سرزمین های اشغالی شدت گرفته است.

بمباران مزارع و منازل مسکونی در نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که حملات ارتش رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه متوقف نشد و صبح امروز نیز ادامه یافت.

شبکه الجزیره نیز دقایقی پیش از حمله شدید توپخانه ای رژیم صهیونیستی به شمال نوار غزه خبر داد.

جنگنده های رژیم صهیونیستی چندین حمله هوایی به اردوگاه الشطیع در غرب شهر غزه انجام دادند. یک منزل مسکونی در محله العمال واقع در غرب خان یونس نیز توسط این جنگنده های متجاوز بمباران شد و در این جریان چندین فلسطینی بی گناه شهید یا مجروح شدند.

اردوگاه جبلیه در شمال نوار غزه نیز توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی بمباران شد. در نتیجه این حملات گسترده، آتش سوزی بزرگی در جبلیه رخ داده است.

نبرد نیروهای مقاومت علیه اشغالگران در غزه و کرانه باختری

المیادین همچنین از وقوع درگیری شدید بین نیروهای مقاومت فلسطین و نیروهای اشغالگر صهیونیستی در دو منطقه الکرامه و المخبرات در غرب شهر غزه خبر داد.

نبرد شدید نیروهای فلسطینی با عناصر اشغالگر که به مرکز خانیونس نفوذ کرده بودند همچنان ادامه دارد.

خبرنگار المیادین تصریح کرد: نیروهای مقاومت با متجاوزانی که قصد نفوذ مجدد به اردوگاه البریج در شمال نوار غزه را دارند، درگیر شده اند.

رسانه های رژیم صهیونیستی اعتراف کردند که یک نظامی صهیونیست در جنوب نوار غزه کشته و سه تن دیگر به شدت مجروح شدند.

نیروهای مقاومت در کرانه باختری همچنین پاسگاه ارتش رژیم صهیونیستی در دوتان واقع در نزدیکی شهر جنین را بمباران کردند.

خانه های شهدای فلسطینی را در کرانه باختری منفجر کنید

از سوی دیگر، عناصر ارتش رژیم صهیونیستی بامداد امروز بار دیگر به مناطق مختلف کرانه باختری یورش بردند و بدون دلیل چند جوان فلسطینی را دستگیر کردند.

این مهاجمان به منطقه ای از شهر الخلیل و منازل دو شهید فلسطینی به نام های عبدالقادر و نصر القواسمی حمله کردند.

منازل مسکونی و مزارع زیر آتش جنگنده های رژیم صهیونیستی

رسانه ها بامداد امروز از انتقال تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی به الخلیل به همراه بولدوزرهای آنها خبر دادند.

تعداد زیادی از این مهاجمان به شهر قلقیلیه و منطقه قاریوت واقع در جنوب نابلس نیز حمله کردند.

خبرنگار الجزیره گزارش داد که نیروهای رژیم صهیونیستی خانه دو شهید فلسطینی به نام های عبدالقادر و نصرالله القواسمی را در الخلیل تخریب کردند. متجاوزان صهیونیست همچنین به منطقه میتلون واقع در جنوب شهر جنین در شمال کرانه باختری حمله کردند.

صهیونیست ها تمام دانشگاه های غزه را نابود کردند.

از سوی دیگر، دیده بان حقوق بشر اروپا مدیترانه ای اعلام کرد که رژیم صهیونیستی تاکنون ۹۴ استاد دانشگاه در نوار غزه، صدها استاد و هزاران دانشجو را مورد حمله قرار داده است.

در ادامه این گزارش آمده است: اسرائیل طی 100 روز گذشته از آغاز جنگ علیه نوار غزه به طور مستقیم تمامی دانشگاه های در محاصره نوار غزه را تخریب کرده است.

انتقادها از اقدامات نتانیاهو در سرزمین های اشغالی افزایش می یابد

از سوی دیگر به نظر می رسد تنش ها و اختلافات بین مقامات و سیاستمداران رژیم صهیونیستی در خصوص شکست تل آویو در غزه تشدید شده است.

آویگدور لیبرمن وزیر جنگ سابق رژیم صهیونیستی اذعان کرد: به نظر می رسد کابینه جنگی این رژیم سردرگم و نگران است و بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی نمی خواهد مسئولیت این وضعیت را بپذیرد.

همچنین پس از چندین شب تحصن متوالی در سرزمین های اشغالی، صدای معترضان و خانواده های اسرای صهیونیست به درب منزل بنیامین نتانیاهو رسیده است. گزارش ها حاکی از آن است که هزاران صهیونیست به همراه خانواده های زندانیان غزه در اعتراض به بی توجهی نتانیاهو به سرنوشت زندانیان حماس، در مقابل محل سکونت وی در شهر بندری قیصریه چادر زده و خواستار محاکمه آنها و توافق فوری برای آزادی وی شدند. از زندانیان خود در غزه

به گزارش کانال 12 عبری، معترضان در پیامی به کابینه جنگ رژیم صهیونیستی تاکید کردند که با وجود دستور «بن گوور» وزیر امنیت به پلیس مبنی بر بدرفتاری و شلیک به معترضان، به تحصن خود ادامه خواهند داد و خواستار محاکمه نتانیاهو خواهند شد. چون اختلال داره او عاقل و بدترین جنایتکار است و باید محاکمه و روانه زندان شود.

برخی منابع عبری به نقل از معترضان اسرائیلی گزارش دادند که مصمم به ادامه محاصره خانه نتانیاهو در قیصریه تا زمان بازگشت اسرا از غزه هستند.

تکمیل

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183834

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.