افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

دلیل لغو دومین حراج سرخابی ها مشخص شد – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 183664
دلیل لغو دومین حراج سرخابی ها مشخص شد – پرسپولیس نیوز

مرحله دوم واگذاری سهام باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم تکمیل مراحل درخواست و اخذ ضمانت نامه از متقاضیان، همانند فاز اول لغو شد. پس از رد پیشنهاد 51 درصدی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 21 دی ماه، مرحله دوم واگذاری این دو باشگاه در 5 دی ماه نیز […]

مرحله دوم واگذاری سهام باشگاه های فوتبال پرسپولیس و استقلال به دلیل عدم تکمیل مراحل درخواست و اخذ ضمانت نامه از متقاضیان، همانند فاز اول لغو شد.

پس از رد پیشنهاد 51 درصدی از سهام دو باشگاه پرسپولیس و استقلال در 21 دی ماه، مرحله دوم واگذاری این دو باشگاه در 5 دی ماه نیز به دلیل طی نکردن مراحل اخذ ضمانت نامه توسط متقاضی لغو شد. برای انجام حراج

بر اساس اطلاعات به دست آمده در هر دو مرحله از واگذاری سهام پرسپولیس و استقلال، متقاضیان درخواست خود را ارائه کرده اند، اما در هر دو نوبت در مراحل پایانی اعلام کرده اند که باید بررسی دقیق تری از برخی مفاد این واگذاری داشته باشند. .

بر اساس قوانین بورس، متقاضیان باید درخواست خرید سهام را به شرکت بورس ارائه کنند. همچنین بر اساس استانداردهای مقرر در «دستورالعمل اجرایی نحوه انتخاب مراجعین راهبردی (استراتژیک) و تأیید و نظارت بر صلاحیت مدیریت در نقل و انتقالات» نیز باید درخواست بررسی صلاحیت‌ها و مدارک تخصصی مرتبط با اداره کل حراست سازمان خصوصی سازی.

زمان واگذاری فاز بعدی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هنوز مشخص نشده است.

بنابراین گزارش، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد در سال جاری حداقل 50 درصد سهام به اضافه یک سهم دو باشگاه پرسپولیس و استقلال را به فروش برساند. در این صورت مشکل مطرح شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا در خصوص مالکیت مشترک به طور کامل حل خواهد شد. بنابراین تفکیک مالکیت این باشگاه ها در دولت منتفی شد.

در بیانیه باشگاه پرسپولیس آمده است: سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 5 میلیون و 362 میلیون و 656 هزار و 650 سهم معادل 51 درصد سهام شرکت فرهنگی ورزشی پرسپولیس (سهام عمومی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به صورت عمده به صورت نقدی و نقدی به فروش برساند. شرایط . … فروش از طریق بازار پایه بازار فرابورس ایران.

در خصوص باشگاه استقلال، بر اساس اطلاعیه OSE، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد 5 میلیون و 503 میلیون و 486 هزار و 500 سهم معادل 51 درصد از سهام شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران (سهام عادی) متعلق به وزارت ورزش و جوانان را به فروش برساند. نقدی و به صورت مشروط از طریق بازار پایه بازار فرابورس ایران به فروش برسد.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)