افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
8

سبک بوهمی و رنگارنگ شیوا طاهری; می گویند مدل لباس های همه استایل می پوشد!

  • کد خبر : 18365
سبک بوهمی و رنگارنگ شیوا طاهری;  می گویند مدل لباس های همه استایل می پوشد!

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز شیوا طاهری متولد 7 مرداد 1369 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر است. شیوا طاهری با حمایت پدر نظامی اش فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و تا سال 1392 با سریال گذر از غم ها در نقش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز شیوا طاهری متولد 7 مرداد 1369 در تهران، بازیگر سینما و تلویزیون و فارغ التحصیل لیسانس کامپیوتر است. شیوا طاهری با حمایت پدر نظامی اش فعالیت هنری خود را در تئاتر آغاز کرد و تا سال 1392 با سریال گذر از غم ها در نقش دنیا به شهرت رسید. شاید کمی عجیب به نظر برسد اما در اواخر اردیبهشت 98 شیوا طاهری با انتشار ویدئویی خبر ازدواج زیر آب آنها را داد. او و همسرش محسن محمدی زیر دریا با هم ازدواج کردند، با توجه به انتشار ویدیوهای فردی مشابه در گذشته، به نظر می رسد او در زمستان 97 ازدواج کرده است. باید بگوییم که این بازیگر معمولا برای انتخاب لباس‌های خود به سبک‌های بوهمی یا هنری متکی است و از آنجایی که در صنعت مدلینگ نیز فعال است، می‌توان گفت در ترکیب رنگ‌ها با یکدیگر مهارت دارد. جالب است بدانید که ما آنها را بدون اینکه لزوماً با سبک ها و سبک های مختلف مد آشنا باشیم ترکیب می کنیم. در حالی که شیوا طاهری آگاهانه و آگاهانه این کار را انجام می دهد.

در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا با برخی از تیپ های عجیب و جالب شیوا طاهری آشنا شوید و آرایشگر مورد علاقه خود برای این مدل باشید.

سبک شیوا طاهری

آشنایی با سبک بوهمی و سبک مورد علاقه شیوا طاهری.

سبک بوهمی یا بوهو در واقع از زمان هیپی ها و کولی ها در جهان رایج شد و نشان دهنده افراد آزاده ای بود که می خواستند بتوانند هر طور که می خواهند زندگی کنند و لباس بپوشند. بوهمین به دلیل جزئیات زیاد و پارامترهای متفاوتی که دارد در مقابل سبک مینیمال قرار دارد و به نوعی ماکزیمال به حساب می آید. افرادی که برای انتخاب لباس های خود از سبک بوهمی استفاده می کنند معمولا لباس های رنگارنگ و راحت می پوشند، لباس های دست دوز در این سبک بسیار پرطرفدار است; استفاده از الیاف و مواد طبیعی در این سبک نیز رایج است. در نتیجه می توان نتیجه گرفت که همان طور که از تصاویر زیر می بینید، شیوا طاهری اغلب این استایل را می پوشد.

سبک شیوا طاهری

سبک شیوا طاهری

سبک اسرارآمیز و گوتیک شیوا طاهری در اکران مردمی فیلم سکام حبس

اگر بخواهیم سبک گوتیک را خیلی ساده توصیف کنیم باید بگوییم که رنگ مشکی کافی است. همه چیز در این سبک را می توان در این رنگ تصور کرد. البته این بدان معنا نیست که نمی توانید از رنگ های دیگر در سبک های گوتیک استفاده کنید، می توانید از رنگ های تیره یا آبی دیگر نیز استفاده کنید تا استایل خود را مرموزتر و زیباتر کنید. همانطور که از تصاویر زیر مشاهده می کنید، شیوا طاهری برای شرکت در مراسم اکران فیلم Sekam Habes بر خلاف همیشه به جای سبک بوهمی از سبک گوتیک استفاده کرده است و می توان گفت که در انتخاب رنگ های مناسب می توانست استایل فوق العاده ای داشته باشد. و موارد

سبک شیوا طاهری

سبک شیوا طاهری

شیوا طاهری با لباس سبز در اکران مردمی فیلم پوات

خب، همانطور که قبلا اشاره کردیم، افرادی که از رنگ های طبیعت برای انتخاب لباس های خود استفاده می کنند یا لباس هایی از الیاف طبیعی می پوشند، از طرفداران آکادمی خاکستری یا سبک بوهمی محسوب می شوند. . جالب است بدانید سبک آکادمی از ترکیب رنگ های تیره و روشنی که در طبیعت می بینیم الهام گرفته شده است و این سبک جایگاه متوسطی دارد. اکنون همانطور که در تصاویر زیر مشاهده می کنید، شیوا طاهری حتی در استایل های کژوال یا کلاسیک خود نیز رگه هایی از بوهو دارد تا نشان دهنده استایل شخصی او باشد.

سبک شیوا طاهری

سبک شیوا طاهری

به نظر شما کاربران شایانوز چه نکات دیگری در تیپ و سبک شیوا طاهری قابل توجه است؟ نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

اگر دوست دارید مانند یک بازیگر لباس بپوشید و خوش تیپ باشید، صفحه استایل سلبریتی ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.