افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

غیبت دولت های اسلامی برای کمک به محور مقاومت مجاهدین غیرقابل قبول است

  • کد خبر : 183649
غیبت دولت های اسلامی برای کمک به محور مقاومت مجاهدین غیرقابل قبول است

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز غزه، غیبت دولت های اسلامی در کمک به مجاهدان محور مقاومت را غیرقابل قبول دانست و اعلام کرد: تنها آرزوی ملت های مسلمان این است. تا حکومت هایشان با تمام قوا بایستند تا این ننگ از بین برود که باید هر چه […]

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین در بیانیه ای به مناسبت روز غزه، غیبت دولت های اسلامی در کمک به مجاهدان محور مقاومت را غیرقابل قبول دانست و اعلام کرد: تنها آرزوی ملت های مسلمان این است. تا حکومت هایشان با تمام قوا بایستند تا این ننگ از بین برود که باید هر چه زودتر از فضای مقدس اسلام برطرف شود.

به گزارش ایسنا، در بیانیه کمیته حمایت از انقلاب اسلامی فلسطین به مناسبت روز غزه آمده است:

نام خدای مهربان

مقاومت بیش از 100 روزه مردم مظلوم فلسطین و غزه زمینه ساز زوال رژیم کودک کش صهیونیستی است.

روز 9 دی غزه در تقویم جمهوری اسلامی ایران، نماد مبارزه برحق مردم فلسطین با رژیم غاصب صهیونیستی و یادآور پایداری این ملت مظلوم اسلامی است. ملت فلسطین مقاومت خود را با دست خالی آغاز کرد. اما امروز بحمدالله ساختار سیاسی و نظامی مطلوبی پیدا کرده است که نوید پیروزی نهایی را می دهد. آنچه در این دوره طولانی مهم است این است که این ملت علیرغم مهاجرت و آوارگی ناخواسته، هیچ گاه آرمان خود را فراموش نکرده و در نتیجه در یک پروسه طولانی توانسته است مانند عملیات طوفان عملیات سازماندهی و مسلح شود. اقصی در سال یکی از مسلح‌ترین ارتش‌های منطقه را سرنگون کرد و نادرستی اسطوره شکست ناپذیری خود را در چشم ملت‌های آزاده و راست‌گرای جهان نشان داد.

این مطلب در جای دیگر این بیانیه آمده است; شکی نیست که پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام خمینی (رحمت الله علیه) نقطه عطفی در احیای آرمان فلسطین بود و به جرات می توان گفت که با ادامه راه امام راحل توسط مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) پیروزی فلسطین و آزادی بیت المقدس امروز به واقعیتی نزدیک و ملموس تبدیل شده است و این واقعیتی است که خشم را برانگیخته است. جامعه جهانی جبهه استکبار به ملت مسلمان و انقلابی ایران.

امسال در 29 ژانویه، روز غزه را گرامی می داریم که این ملت مسلمان در خط مقدم محور مقاومت در برابر رژیم کودک کش می جنگند و تا کنون نزدیک به 25 هزار شهید را به شهادت رسانده اند. زن و مرد، پیر و جوان و به ویژه کودکان، آرمان های خود را داده اند و در مقابل، برای نخستین بار خسارات بزرگی را بر صهیونیست ها تحمیل کرده اند که هرگز در تصور آنها نبوده است.

دستاورد درخشان طوفان الاقصی نشان داد که بقای رژیم صهیونیستی در این مدت طولانی تنها به برکت تجزیه کشورهای اسلامی میسر شد که متأسفانه هرگز نتوانستند یا نخواهند تسلیم خواست ملت های اسلامی خود شوند. . . بدیهی است که اگر این دولت ها می توانستند زمینه دفاع از مردم مسلمان خود فلسطین را فراهم کنند، امروز شاهد این غده سرطانی نبودیم.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین نهاد ریاست جمهوری ضمن گرامیداشت روز غزه که یادآور نماد مقاومت و موضع قاطع در اصول و مظهر قدرت ایمان بر ظالم و همچنین نمادی است. ناسازگاری در برابر اشغالگری، عدم وجود حکومت های اسلامی برای کمک به مجاهدین. محور مقاومت را غیرقابل قبول دانسته و اعلام می‌کند که تنها آرزوی ملت‌های مسلمان این است که دولت‌هایشان تمام تلاش خود را برای از بین بردن این لکه ننگ انجام دهند. هر چه زودتر از فضای مقدس اسلام.

حمد و ستایش خداوندی را که پروردگار جهانیان است.

درود و رحمت خدا بر شما باد.

کمیته حمایت از انقلاب اسلامی مردم فلسطین به ریاست جمهوری

انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183649

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.