افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
2

با ضمانت یارانه ای به راحتی وام بگیرید

  • کد خبر : 183593
با ضمانت یارانه ای به راحتی وام بگیرید

کشاورزان برای دریافت تسهیلات برای فعالیت خود تنها کافی است به بانک کشاورزی مراجعه و طرح «بسته گندم» این گروه را درخواست کنند. سقف وام این طرح تسهیلات 200 میلیون توکن است. افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلند مدت، کوتاه مدت […]

کشاورزان برای دریافت تسهیلات برای فعالیت خود تنها کافی است به بانک کشاورزی مراجعه و طرح «بسته گندم» این گروه را درخواست کنند. سقف وام این طرح تسهیلات 200 میلیون توکن است.

افرادی که واجد شرایط دریافت وام 200 میلیونی بسته گندم هستند باید در یکی از شعب این مجموعه حساب بلند مدت، کوتاه مدت یا قرض الحسنه داشته باشند. حداقل سه ماه یا حداکثر 12 ماه از واریز وجه متقاضی گذشته باشد.

در این مدت و در مدت بازپرداخت سود پنج درصد به اصل سپرده مشتری تعلق می گیرد. سود حساب های بلندمدت یک و سه ساله بین 20.5 تا 22.5 درصد است. تضمین اصلی و کافی برای دریافت این تسهیلات، داشتن ضامن رسمی و وام کار است. سود پرداختی برای این نوع تسهیلات 17 درصد و حداکثر مدت بازپرداخت 36 ماه است.

با توجه به شرایط فوق، مبلغ هر قسط این تسهیلات 7 میلیون و 130 هزار و 545 توکن است. کل سود وام 56 میلیون و 699 هزار و 638 تومان و جمع مبلغ تسهیلات و سود آن 256 میلیون و 799 هزار و 638 تومان خواهد بود.

بانک کشاورزی برای توسعه و شکوفایی بخش کشاورزی و ایجاد امنیت غذایی همواره حامی کشاورزان بوده و تلاش کرده تا گامی موثر در رفع نیازهای این بخش و رشد تولید و اشتغال در بخش کشاورزی بردارد. به همین منظور این بانک طرح نصب بسته گندم را ارائه کرده است تا فعالان کشاورزی و گندم کاران بتوانند به خوبی به فعالیت خود ادامه دهند.

شرایط دریافت وام فوری 300 میلیون تومانی

افرادی که مشتری بانک سپه هستند و می خواهند از این مجموعه وام بدون بهره دریافت کنند، طرح «نگین امید» برای آنها تدارک دیده شده است. این تسهیلات 300 میلیون نفری سودی ندارد و فقط دو درصد کارمزد تعلق می گیرد.

متقاضیان دریافت وام 300 میلیونی از بانک سپه باید با افتتاح سپرده در قرض الحسنه، ضمانت نامه رسمی و اعتبار کاری مورد نظر برای این مجموعه داشته باشند. افرادی که شرایط فوق را گذرانده اند باید حداقل یک ماه و حداکثر 18 ماه از زمان سپرده گذاری خود در بانک داشته باشند تا بتوانند این تسهیلات را درخواست کنند. این خط در مدت حداقل 12 ماه و حداکثر 60 ماه مستهلک می شود.

با توجه به شرایط مذکور و با در نظر گرفتن مبلغ وام، نرخ ابلاغی و حداکثر مدت استهلاک، مبلغ هر قسط به 5 میلیون و 258 هزار و 328 تومان می رسد. سود کل خط 15 میلیون و 499 هزار و 681 تومان و جمع مبلغ وام و نرخ سود 315 میلیون و 699 هزار و 681 تومان خواهد بود.

بانک سپه با توجه به جایگاه ویژه قرض الحسنه در اقتصاد کشور و لزوم ترویج فرهنگ قرض الحسنه و تبلیغات موثر در سطح وسیع و ارائه خدمات به مردم در سطح وسیع، تسهیلات نگین امید را ارائه کرده است. یک روش شفاف، به طوری که اکثر مردم بتوانند آن را درک کنند.

متقاضیان دریافت این وام می توانند با نصب آخرین نسخه برنامه «بانک امید» با مراجعه به وب سایت امید در تلفن همراه خود و یا از طریق مرورگرهای موجود، سپرده مورد نیاز این تسهیلات را به صورت کاملا آفلاین باز کرده و بقیه را به صورت حضوری انجام دهند.

وام فوری با استهلاک 60 ماهه

بانک ملت متناسب با نیاز افراد و بر اساس اصل مشتری مداری، طرح تسهیلات رشد را طراحی کرده است.

در این طرح، مشتریان می توانند میانگین منابع موجود خود را با توجه به عمر مفید آن (از 3 ماه تا 6 ماه) به یکی از حساب های قرض الحسنه ویژه طرح رشد یا سپرده سرمایه گذاری کوتاه مدت عادی برای طرح رشد پرداخت کنند. در صورت صلاحیت و ظرفیت اعتباری و سایر شرایط مورد نیاز اوراق و ضمانت نامه طبق مقررات از اولویت دریافت تسهیلات از طرح رشد بهره مند خواهند شد.

مقالات وام فوری برنامه رشد.

1- تسهیلات خرد ویژه کارکنان سازمان ها/شرکت ها

۲- تسهیلات خرد دولتی با دوره استهلاک بلندمدت

3- خطوط وام ویژه

4- خطوط سرمایه در گردش برای مشتریان تجاری

مزایای طرح رشد وام فوری

1- مدت استهلاک نصب تا 60 ماه

2- امکان انتقال امتیاز نصب به اعضای خانواده/کارکنان حقوق بگیر

نحوه دریافت وام برنامه رشد فوری

اشخاص حقیقی:

کلیه اشخاص حقیقی می توانند با افتتاح یکی از حساب های ویژه طرح رشد و ایجاد امتیاز لازم از تسهیلات طرح رشد استفاده کنند.

اشخاص حقوقی:

شرکت ها یا سازمان ها می توانند با افتتاح حساب ویژه طرح رشد و سپرده گذاری در آن و طبق شرایط طرح، کارکنان بیمه شده خود که حقوق آنها به حساب مربوطه در بانک ملت واریز می شود، نسبت به دریافت تسهیلات با توجه به امتیاز کسب شده اقدام کنند. . تا سقف انفرادی 2 میلیارد ریالی به بانک معرفی شود.

مشخصات کلی وام رشد فوری

نرخ نصب: 1% تا 23%

مدت بازپرداخت هزینه نصب: حداکثر 60 ماه

حداکثر مبلغ وام: حداکثر 4 برابر معدل

محدودیت وام فوری فردی:

مشتریان واقعی: تا سقف 2 میلیارد ریال

مشتریان تجاری: تا سقف 15 میلیارد ریال

هموطنان گرامی می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به شعب بانک های سراسر کشور مراجعه و یا با شماره تلفن زیر تماس حاصل فرمایند./Kamapress

تلفن تهران: 1556

شهرستانها: 82488-021

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183593

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.