افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

شرایط برگزاری فراخوان جدید جذب معلم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 183503
شرایط برگزاری فراخوان جدید جذب معلم – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و بیست و هفتمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی روز سه شنبه 26/10/1302 با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد. ، درمان و آموزش پزشکی و اعضای هیأت عالی. انتخاب معلمان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شورای عالی انقلاب فرهنگی، سیصد و بیست و هفتمین جلسه هیأت عالی جذب اعضای هیأت علمی روز سه شنبه 26/10/1302 با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت برگزار شد. ، درمان و آموزش پزشکی و اعضای هیأت عالی. انتخاب معلمان در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی انجام شد.

در ابتدای این دیدار دکتر کی نژاد رئیس کمیته عالی جذب معلم ضمن تبریک حلول ماه رجب، یاد و خاطره شهدای غزه در کرمان را گرامی داشت و از وزارت بهداشت تشکر کرد. ، پزشکی و آموزش و پرورش برای برگزاری این جلسه کمیته عالی استخدام معلمان در وزارت.

سپس دکتر چنگیزی آشتیانی رئیس مرکز امور آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در خصوص فرآیند جذب معلم، وضعیت موجود و آمار کلی معلمان به تفکیک خدمت رسمی، پیمانی و موظف، پیمانی، لشکری، مرد و زن و تعداد کل بر اساس رتبه علمی استاد، دانشیار، استادیار و همچنین با روزنامه تمام وقت، نیروهای فاقد پست سازمانی (پیماندی یا تعهدی) و اقدامات انجام شده توسط مرکز جذب وزارت وزارت بهداشت از جمله تعداد جلسات در یک سال، تعداد پرونده های جذب معلم در وزارت بهداشت از آغاز فراخوان امسال وزارت بهداشت برای تفکیک قرارداد، نخبگان، خود انکار، تحول خبر داده است. از وضعیت

در ادامه جلسه دکتر باقری فرد معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرخصی سالانه 2000 تا 2500 در سالهای گذشته و عدم رعایت تشریفات اداری سال 1870 مرخصی معاونت آموزشی سازمان امور اداری و کار و سازمان مدیریت علیرغم تاکید رئیس جمهور از عملکرد وزیر بهداشت در دو سال تاسیس دولت انتقاد کرد و افزود: هیچ مجوزی از سوی مقام اداری صادر نشده است. و ساماندهی استخدامی وزارت بهداشت در رابطه با هیأت تحقیقات دانشگاهی و این در حالی است که وزارت بهداشت 1200 پست خالی دارد که در حال حاضر بیش از 300 هزار نفر در بخش علمی تحت قرارداد داریم.

سپس رئیس هیأت عالی جذب ضمن تشکر از اقدامات انجام شده در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در تذکری گفت: باید به دانشگاه ها اعلام شود مواردی که به بهمن ماه پایانی واگذار نشده است به تکثیر تیم تحقیقاتی اعلام شود. برای افزایش سرعت پردازش پذیرفته شده است. در غیر این صورت حق استرداد تعلق نمی گیرد.

تعیین تکلیف جذب نخبگان تا اردیبهشت ماه

وی افزود: فراخوان وزارت علوم، تحقیقات و فناوری با 1100 خط استخدام و بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با 1870 خط جذب آغاز شد و دانشگاه آزاد اسلامی تا پایان بهمن ماه برگزار می شود. امسال. بر اساس تقویم مصوب، افراد شرکت کننده در این فراخوان باید حداکثر ظرف مدت نیم سال و افرادی که تا قبل از اردیبهشت ماه از سوی بنیاد ملی نخبگان معرفی شده اند، تعیین شوند.

وی همچنین بیان کرد: بر اساس مصوبه احتمالا در فروردین ماه فراخوان جداگانه مناطق غیر برخوردار برگزار می شود.

در ادامه جلسه، دکتر علیرضا منادی سفیدان، رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، اقدامات این کمیسیون را با نگاهی منحصر به فرد به بخش‌های سنی آموزش و پرورش کشور مورد تأکید قرار داد. منویات و اقداماتی از جمله در بخش کودک با ایجاد سازمان آموزش و پرورش کودکان و الزامات کارکردهای اجرایی در مهدکودک ها، در بخش آموزش با اجرای طرح احراز صلاحیت مربیان و در نهایت در آموزش عالی با حذف. از طرح مالیات فارغ التحصیلان دانشکده، اینها همه دستاوردهای خوبی است، با توجه به چشم انداز آینده این واحد سرمایه گذاری کشور به دست آمد.

در پایان این جلسه نتایج چند مورد ماده 15 در سالن جلسات هیات عالی جذب قرائت و تصویب شد و سپس چند تن از اعضای کارگروه صلاحیت های عمومی و هیات رئیسه دانشگاه ها به تصویب رسید. هيئت اجرايي مجموعه استخدامي دانشگاههاي علوم پزشكي اراك، علوم پزشكي ارتش، علوم پزشكي ايران، زاهدان، شهيد صدوقي يزد و دانشگاههاي وزارت علوم، تحقيقات و فناوري، مراغه، صانعيت قوچان، معين شيراز از پژوهشکده‌های فرهنگ و اندیشه اسلامی، حکمت و فلسفه، دانشگاه بین‌المللی مذاهب اسلامی، دانشگاه بین‌المللی اهل بیت و اسلامی آزاد استان بوشهر تأیید شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183503

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.