افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

درخشان: گل پرسپولیس به مس سلام خوب بود/ اشتباهات داور به ضرر پرسپولیس بود

  • کد خبر : 18340

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی گلی به ثمر رساند که داور آن را آفساید تشخیص داد. به نظر من گل در شرایط سالم به ثمر رسید و کمک داور در این مرحله اشتباه کرد. حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته […]

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس از روی ضربه ایستگاهی گلی به ثمر رساند که داور آن را آفساید تشخیص داد. به نظر من گل در شرایط سالم به ثمر رسید و کمک داور در این مرحله اشتباه کرد.

حمید درخشان در گفت وگو با ایسنا، درباره پیروزی 3 بر 1 پرسپولیس مقابل مس کرمان در هفته بیست و ششم لیگ برتر گفت: بازی خوبی از پرسپولیس در نیمه اول دیدیم و این تیم توانست موقعیت های خوبی را در تیم مس ایجاد کند. گل اما در نیمه دوم پرسپولیس وارونه بازی کرد و نظم تیم را از دست داد و به همین دلیل دروازه پرسپولیس باز شد و بعدا حتی توپ به تیرک دروازه مس پرسپولیس برخورد کرد که نشان از انسجام و سازماندهی این تیم دارد. پرسپولیس از دست رفت. در این بین مس موقعیت های خوبی را از دست داد. وقتی فرم پرسپولیس شکسته شد این تیم حرفی برای گفتن نداشت اما با تعویض هایی که پرسپولیس انجام داد توانست به بازی برگردد و نظم را برقرار کند.

اضافه شد: قبل از گل سوم پرسپولیس که از روی نقطه پنالتی به ثمر رسید، پرسپولیس از روی یک ضربه ایستگاهی به گل رسید که داور بازی را آفساید اعلام کرد. به نظر من گل در شرایط سالم به ثمر رسید و کمک داور در این مرحله اشتباه کرد. در کل داور بازی را باخت و خطاهای اشتباهی به نفع مس کرد و در کل اشتباهات داور به نفع مس بود. در مجموع خوب است که پرسپولیس توانست بازی را برد و در مسیر باقی بماند.

ادامه مطلب

پریرا در بهترین حالت یک بازیکن متوسط ​​است.

درخشان در بخشی دیگر از صحبت هایش درباره عملکرد لئاندرو پریرا نیز گفت: این بازیکن اصلا خوب بازی نمی کند. او در بهترین حالت یک بازیکن معمولی است و هیچ کاری برای پرسپولیس انجام نمی دهد. ما هنوز چیزی از او ندیده ایم. من آن ظرفیت را در پریرا نمی بینم.

وی همچنین گفت: در دیدار مقابل مس وحید امیری و سعید صادقی بهتر از سایرین بازی کردند.
استقلال و پرسپولیس برای قهرمانی باید دربی را ببرند

درخشان درباره دیدار پرسپولیس و استقلال در مرحله بیست و هفتم لیگ نیز گفت: بازی سختی است و هر دو تیم برای پیروزی به میدان می روند. برنده این بازی در زمین می ماند و امید حریف را به قهرمانی کمتر می کند. پرسپولیس اگر می خواهد قهرمان شود باید در این بازی پیروز شود تا راهی قهرمانی شود. دو تیم مساوی سود ندارد چون با سود سپاهان برابری می کند. بنابراین هر تیمی که بخواهد قهرمان شود باید در این بازی پیروز شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18340

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.