افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
2

سردار آزمون نه مصدوم شد و نه از شرایط مسابقه دور شد. چرا ستاره جالاروسی بازی نکرد؟

  • کد خبر : 183364
سردار آزمون نه مصدوم شد و نه از شرایط مسابقه دور شد.  چرا ستاره جالاروسی بازی نکرد؟

آفتاب نیوز: سردار آزمون ستاره ب جنجال فوتبال ماست. نیازی به ذکر نمونه هایی از سوابق آنها و تاثیر آنها بر نتایج گزینش در سال های اخیر نیست. ستاره درخشان فوتبال ایران دروازه لیگ های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا را باز کرده و اکنون مهاجم تیم رم ایتالیا است. شایعات و احادیث زیادی درباره حضور […]

آفتاب نیوز:

سردار آزمون ستاره ب جنجال فوتبال ماست. نیازی به ذکر نمونه هایی از سوابق آنها و تاثیر آنها بر نتایج گزینش در سال های اخیر نیست. ستاره درخشان فوتبال ایران دروازه لیگ های بزرگ لیگ قهرمانان اروپا را باز کرده و اکنون مهاجم تیم رم ایتالیا است. شایعات و احادیث زیادی درباره حضور یا عدم حضور سردار در جام ملت ها شنیده می شد. به هر حال سردار 48 ساعت قبل از اولین بازی مقابل فلسطین وارد قطر شد و غیبت او در نیمه اول این دیدار قابل قبول بود. سردار در نیمه دوم وارد زمین شد و تنها 10 دقیقه برای گلزنی نیاز داشت. اما غیبت سردار در بازی دوم خیلی عجیب بود! مهاجم اصلی و ثابت ما تا دقیقه 90 و سوت پایان بازی در عکس های نیمکت تیم ملی ظاهر نشد! همه با تجربیات کنار هم نشسته بودند. امید ابراهیمی، احسان حاج صفی، کریم انصاری فر و سعید عزت اللهی و جای خالی سردار مورد توجه قرار گرفت.

تنها پس از سوت پایان داور که دوربین ها به سمت امیر قلعه نویی چرخیدند، دوباره سردار را در گوشه تصویر دیدیم. او در طول بازی روی نیمکت نشسته بود و به همین دلیل مصدوم و دور از شرایط بازی نبود. تیم به برد و گلزنی نیاز داشت، اما سردار فرصت بازی پیدا نکرد، چرا حتی در بین 5 بازیکن تعویضی ما جایی پیدا نکرد؟

شهریار مغانلو در چند ماه اخیر کاملا بلاتکلیف و سر به هوا بود که آیا سردار خواهد آمد یا نه تاثیر مستقیمی در سرنوشت او برای بازی داشت یا خیر و دیدیم که در این دیدار مغانلو نمی تواند سایه ای از آقای گل باشد. گل، لیگ! طارمی که غایب شده بود و نبود سردار کیفیت کارش را کم کرد و ما گل می خواستیم پس چرا سردار بازی نکرد؟ وقتی هیچ توضیحی برای این سوالات داده نمی شود، ذهن ها ناخودآگاه به شایعات روی می آورند. سردار با شنیدن خبر اخراج مورینیو وارد قطر شد و در اردوی تیم ملی حضور داشت، خبری که قطعا می تواند آینده او را به صورت قرضی در باشگاه محبوب جالوروسی تحت تاثیر قرار دهد. این مورینیو بود که سردار را می خواست و حالا با این نتایج درخشان برای لورکوزن، سردار جایی در بوندس لیگا ندارد. شما به عنوان یک انسان طبیعتا تحت تاثیر نامشخص بودن آینده حرفه ای خود هستید، اما آیا یک بازیکن حرفه ای نباید با یک فرد معمولی متفاوت باشد؟

به قول همه بازیکنان و مربیان همه تیم ها در تورنمنت های سطح بالایی مثل جام ملت ها از تمرکزشان در مسابقات صحبت می کنند. آنها به سؤالات مربوط به باشگاه و آینده حرفه ای خود پاسخ نمی دهند، اما در عمل چه اتفاقی می افتد؟ قبل از این دیدار از مهدی طارمی در مورد قراردادش با اینترمیلان سوال شد و او هم مثل همیشه جواب داد. مربیان و بازیکنان دیگر هم این کار را می کنند، بنابراین در عمل خیلی بد است که سردار به دلیل عدم تمرکز با اتفاقاتی که در باشگاهش رخ داده، کیفیت لازم را برای کمک به تیم ملی در این دیدار جام ملت ها ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183364

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.