افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

این رنگ لاک ناخن می تواند دستان شما را ده سال جوان تر کند / جذاب ترین رنگ ها برای بالای 40 سال

  • کد خبر : 183289
این رنگ لاک ناخن می تواند دستان شما را ده سال جوان تر کند / جذاب ترین رنگ ها برای بالای 40 سال

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر زنی تمایل ذاتی به زیباتر نشان دادن دارد و برای شما امکان پذیر نیست زنی را ببینید که می خواهد زشت باشد. البته این مشکل در آقایان هم وجود دارد اما خیلی کمتر. چون آقایان حتی اگر عادی به نظر برسد در ذهن شما […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر زنی تمایل ذاتی به زیباتر نشان دادن دارد و برای شما امکان پذیر نیست زنی را ببینید که می خواهد زشت باشد. البته این مشکل در آقایان هم وجود دارد اما خیلی کمتر. چون آقایان حتی اگر عادی به نظر برسد در ذهن شما کافی است و قطعا زیبایی را ملاک نمی دانید. اما خانم ها حتی خانمی که خودش نیست دوست دارد زیباتر باشد و شاید بنا به دلایلی مجبور باشد از این موضوع دوری کند.

بیایید بپریم و برویم سراغ آن مقاله ای که این روزها طرفداران بسیار زیبایی نسبت به سال ها پیش پیدا کرده است. بله، لاک ناخن و کاشت ناخن. داشتن لاک می تواند دست خانم ها را هر چه بیشتر زیباتر کند، البته انتخاب رنگ لاک به سلیقه خانم و نوع فضایی که قرار است آن را در آن بگذارد بستگی دارد و از طرف دیگر چه چیزی رنگ پوست شماست آیا ناخن و انگشتان بلند یا کوتاه و غیره دارید؟

اما جدای از همه اینها، گاهی شاهد یک ترند در لاک الکل هستیم و لاکی را که دوست داریم می خریم و با اشتیاق فراوان به خانه برمی گردیم. به نظر می رسد چیزی اشتباه است و با کمی توجه احساس می کنم چین و چروک روی دستانم بیشتر نمایان می شود!

اینجاست که حتی جذاب ترین لاک از چشمانمان می ریزد و حس نه چندان خوبی به ما دست می دهد. بله، درست است که انتخاب رنگ لاک ناخن شما به همان اندازه مهم است و تنها کاری که باید انجام دهید این است که انتخاب اشتباهی داشته باشید، در این صورت نه تنها زیبایی را در دستان خود نمی بینید، بلکه از آن چیزی که هستید متنفر می شوید. یعنی دست های چروکیده!

در این مقاله قصد داریم با رنگ لاک هایی که دستان شما را جوانتر نشان می دهند آشنا شویم. بله، رنگ ها این تاثیر را دارند، پس آنها را دست کم نگیرید!

999+ با این ایده های خیره کننده ناخن برای بهار آماده شوید

لاک ناخن قرمز کلاسیک همیشه مد است

شاید بتوان گفت قرمز تنها رنگی باشد که برای همه افراد صرف نظر از سن و استایل چاپلوسی می کند. لعنتی ترین رنگ! خیلی زیبا چه در ابتدای جوانی باشید و چه در پایان، ویژگی این است که لاک قرمز زیبایی خاص خود را حفظ می کند. لاک قرمز باعث لبخند زدن می شود و از طرفی خاصیت ضد چروک دارد. زیرا در جایی که لاک قرمز وجود دارد چین و چروک دیده نمی شود. به نظر من از این محدوده تهیه کنید و از آنها لذت ببرید.

c6e7a498-9640-49a2-8c68-1825bf0bc1cd

لاک ناخن سفید

یکی از شیک ترین رنگ ها برای ناخن های کوتاه، رنگ لاک سفید ظریف است. این رنگ می تواند خستگی را از بین ببرد و آرامش و جوانی را برای شما به ارمغان بیاورد. برخی از خانم ها فکر می کنند سفید رنگی بی روح است، پس باید بگوییم که احتمالا این رنگ جذاب را امتحان نکرده اند تا حرف هایشان را به خاطر ظرافت و جوانی آن پس بگیرند!

تحت عنوان

این بار لاک سبز لیمویی

یکی از نشانه های پیری پوست، پیدایش رگ های آبی است و این رگ های برجسته، شادابی پوست را به خطر می اندازد. برای خنثی کردن اثر این رگ ها می توانید لاک سبز لیمویی را انتخاب کنید. آن را امتحان کنید زیرا قطعاً از این پیشنهاد خوشتان خواهد آمد و آن حس شادی و جوانی را به دست خواهید آورد. طیف رنگی پاستلی مانند سبز نعنایی و سبز لیمویی می تواند برای همه رنگ پوست ها مناسب باشد و در واقع این مزیت این سبک رنگ پاستلی است.

NAIL INSPO

لاک ناخن نارنجی سوخته

رنگ های کرم و برنزی می توانند پوست را جوان تر از آنچه هست نشان دهند. دستان خود را با لاک ناخن نارنجی تصور کنید! او زیبا نیست؟ اگر رنگ پر زرق و برقی نمی خواهید، می توانید بین نارنجی و قهوه ای یکی را انتخاب کنید، زیرا این رنگ هم گرم است و هم روشن.

بنابراین، می تواند چین و چروک های دست شما را از دایره توجه حذف کند. فراموش نکنید که این رنگ برای ناخن های بلند برای افراد مسن جالب نیست و برای زیباتر شدن به شما پیشنهاد می کنیم که ناخن های خود را کوتاه کنید.

2d6e96e1-0030-4772-b532-f70c481788ad



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183289

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.