افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

برانکو: با مدیران پرسپولیس درباره قرارداد صحبت نکردیم – پرسپولیس نیوز

  • کد خبر : 183263
برانکو: با مدیران پرسپولیس درباره قرارداد صحبت نکردیم – پرسپولیس نیوز

سرمربی تیم ملی عمان از عدم مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگشت تیم فوتبال این باشگاه به نیمکت خبر داد. برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در جام ملت های آسیا 2023 پنجشنبه گذشته با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه برای انتصاب سرمربی پرسپولیس مذاکره کرد و او نیز به این پیشنهاد پاسخ […]

سرمربی تیم ملی عمان از عدم مذاکره با مدیرعامل باشگاه پرسپولیس برای بازگشت تیم فوتبال این باشگاه به نیمکت خبر داد.

برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم ملی فوتبال عمان در جام ملت های آسیا 2023 پنجشنبه گذشته با رضا درویش مدیرعامل این باشگاه برای انتصاب سرمربی پرسپولیس مذاکره کرد و او نیز به این پیشنهاد پاسخ منفی داد.

این اتفاق بازتاب هایی در محافل فوتبال عمان داشت و نایب رئیس فدراسیون فوتبال این کشور از مذاکره پرسپولیس با برونکو ابراز بی اطلاعی کرد. موضوع مذاکره مدیرعامل پرسپولیس و سرمربی عمان در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل تایلند نیز مطرح شد.

برانکو در این نشست خبری در خصوص دیداری که با رضا درویش داشت، گفت: دیدار من با مدیران باشگاه ایرانی کاملا دوستانه و برای ادای احترام بود. یک فنجان قهوه خوردیم و در مورد قرارداد صحبت نکردیم. من تا پایان ماه آینده (پایان فوریه 2024) با فدراسیون فوتبال عمان قرارداد دارم. هدف من در حال حاضر ارائه بهترین بازی ها و کسب بهترین نتایج در جام ملت های آسیا است.

شاگردان برونکو در هفته اول مرحله گروهی جام ملت های آسیا با نتیجه 2 بر یک مغلوب عربستان شدند و در دور اول و پنجم بهمن ماه به ترتیب به مصاف تایلند و قرقیزستان می روند.

برای ثبت نظرات خود بدون تایید عضو کانال تلگرامی پرسپولیس نیوز شوید (کلیک کنید)