افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
2

برگزیدگان جشنواره پژوهش های فرهنگی معرفی شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 183200
برگزیدگان جشنواره پژوهش های فرهنگی معرفی شدند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی فرهنگی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه ۹ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد. اسماعیلی در این مراسم گفت: پژوهش های منتخب برای حل مشکلات حکمرانی فرهنگی استفاده می شود. باید ادبیات علمی را تقویت […]

به گزارش خبرنگار مهر، مراسم اختتامیه شانزدهمین جشنواره بین المللی پژوهشی فرهنگی با حضور محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی پیش از ظهر امروز شنبه ۹ دی ماه در تالار وحدت برگزار شد.

اسماعیلی در این مراسم گفت: پژوهش های منتخب برای حل مشکلات حکمرانی فرهنگی استفاده می شود. باید ادبیات علمی را تقویت کنیم. به همین دلیل مراکز دانشگاهی و پژوهشی باید به سمت حل مشکلات معطوف شوند و اهالی فرهنگ و هنر مشارکت سازنده ای در حل مشکلات حکمرانی فرهنگی داشته باشند.

وی همچنین گفت: در این زمینه چالش های زیادی داریم. ما در حال بازنگری، بازنگری و تطبیق آنچه در دوره آینده داریم، به ویژه هوش مصنوعی هستیم.

سپس برگزیدگان رویداد مذکور در حوزه های هنر، پژوهش های دینی و اسلامی، رسانه و ارتباطات، فناوری های نوین و فرهنگ آینده نگر معرفی و تجلیل شدند.

تا حدی فرهنگی محمد پورکیانی، رحیم یوسفی اقدم، محمد سعید ذکایی و سیمین وایسی تجلیل شدند. همچنین حجت الاسلام حسین بستان نجفی برنده جایزه اصلی شد.

بهروز رسولی، سید شاهین محسنی و فردین محمدی در آپارتمان هنر آنها شایسته تقدیر بودند و جایزه اصلی به زهرا عبدالله رسید.

تا حدی رسانه و ارتباطات از محمدحسن یادگاری، فاطمه حاجی کاظم تهرانی، سیده مرضیه شعاع هاشمی، مجید کافی و علی نهاوندی تجلیل شد. همچنین احسان شاه قاسمی به عنوان برگزیده برتر این بخش معرفی و تجلیل شد.

تا حدی معارف دینی و اسلامی. محمدتقی کرمی، محسن حسام مظاهری و سید محسن میرسندسی به ترتیب مقام های اول، دوم و سوم را به خود اختصاص دادند. همچنین مهدیه پاکروان به عنوان برنده برتر این بخش معرفی شد.

تا حدی فن آوری های جدید و تحقیق در مورد آینده فرهنگی. سامیه بلبلی و حمید پارسا نیا نفر سوم، زینب پاپی نفر دوم و سمیرا اجتهادی، محمدعلی ابوترابی و مهدی حاج امینی نفر سوم شدند. همچنین جایزه اصلی به طور مشترک به نرجس منفرد، فریده حق بین و یوسف قاسمی نژاد تعلق گرفت.

آسیا مصطفی و رونالد پیچهام از هند به عنوان برترین‌های مورد علاقه بخش بین المللی ارائه شدند

جایزه ویژه زنده یاد عماد افروغ در حوزه نقد فرهنگی و سیاستگذاری فرهنگی به علیرضا شجاعی زند جایزه اهدا شد.

در این مراسم همچنین محمد باقری و سحر محمدپور به عنوان پژوهشگر جوان، اکرم گروسی به عنوان پژوهشگر برگزیده، علیرضا شاه حسینی به عنوان پژوهشگر برگزیده استانی و مهدی محقق به عنوان پژوهشگر پیشکسوت پژوهش فرهنگی معرفی شدند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183200

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.