افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

آخرین تلاش ها برای حضور پرسپولیس و استقلال در آسیا/ آیا در روزهای آینده 2 وزارتخانه مغرب زمین خواهد بود؟

  • کد خبر : 18318

مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال یکی از عوامل مهم حذف 2 باشگاه از لیگ قهرمانان است و به زودی مالکیت این 2 باشگاه به 2 وزارتخانه مختلف واگذار می شود. یکی از مهم ترین مشکلات جواز حرفه ای استقلال و پرسپولیس، مالکیت مشترک دو باشگاه است، این موضوع حتی از بدهی های کلان دو باشگاه […]

مالکیت مشترک پرسپولیس و استقلال یکی از عوامل مهم حذف 2 باشگاه از لیگ قهرمانان است و به زودی مالکیت این 2 باشگاه به 2 وزارتخانه مختلف واگذار می شود.

یکی از مهم ترین مشکلات جواز حرفه ای استقلال و پرسپولیس، مالکیت مشترک دو باشگاه است، این موضوع حتی از بدهی های کلان دو باشگاه حساس تر و مهمتر است و به همین دلیل برخی مدعی هستند که پرسپولیسی ها به عنوان استقلال از آسیا خارج شود زیرا هر دو باشگاه زیر نظر یک وزارتخانه دولتی هستند و مدیران این باشگاه ها توسط وزیر منصوب می شوند.

اما شنیده ها حاکی از آن است که به زودی با تصمیم دولت مالکیت باشگاه های استقلال و پرسپولیس به دو وزارتخانه مجزا واگذار خواهد شد و کار این دو باشگاه زیر نظر دو وزارتخانه جدید ادامه خواهد داشت.

اینها آخرین تلاش ها برای رفع موانع حضور استقلال و پرسپولیس در آسیا برای رفع بزرگترین منع قانونی دو باشگاه یعنی مالکیت مشترک است و مدیران ارشد در تلاش هستند تا مالکیت این دو باشگاه را به دو وزارتخانه مجزا منتقل کنند. اوایل اردیبهشت

در حال حاضر برخلاف تصور خیلی ها، ظاهراً امور دو باشگاه بر عهده وزارت اقتصاد و دارایی است، البته عزل و نصب این دو باشگاه توسط وزارت ورزش انجام می شود. گفته می شود پیش از این فدراسیون فوتبال نیز در نامه ای به وزارت ورزش خواستار رسیدگی هر چه سریعتر مشکل مالکیت مشترک دو باشگاه شده بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18318

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.