افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

برای عید خانه ای را بسازید که همه می خواهند مهمانی خود را بیان کنند/طراحی مدرن.

  • کد خبر : 183108
برای عید خانه ای را بسازید که همه می خواهند مهمانی خود را بیان کنند/طراحی مدرن.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز – خب وسایل خانه مانند سبک باقی می مانند و هر چند سال یک بار آیتم موجود در آن شروع به تغییر می کند و سبک دیگری تبدیل به یک ترند می شود. البته این بدان معنا نیست که ما باید هر چیزی که مد […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز – خب وسایل خانه مانند سبک باقی می مانند و هر چند سال یک بار آیتم موجود در آن شروع به تغییر می کند و سبک دیگری تبدیل به یک ترند می شود. البته این بدان معنا نیست که ما باید هر چیزی که مد روز است را بخریم و وارد خون خود کنیم. در عوض، ما می توانیم آنچه را که می توانیم بخریم و دستگاه قدیمی خود را جایگزین کنیم. از قبل می دانید که خرید لباس و استایل بسیار ساده تر است، اما خرید کالاهای خانگی می تواند به اندازه خرید لباس باشد!

حالا بیایید جلو برویم و به موضوع مقاله خود برسیم، جایی که می خواهیم بدانیم کدام عناصر خانه از مد افتاده و کدام یک باید جایگزین شوند. خانه مکان امن ماست و دکوراسیون از اهمیت فوق العاده ای برخوردار است، زیرا خانه با وجود دکوراسیون و چیدمان، هویت می آفریند. اگر نخواهیم شاد باشیم یا با خیلی چیزها احساس راحتی نکنیم چه فایده ای دارد؟ پس بیایید سعی کنیم از چیزی که حالمان را خوب می کند، چه گرم باشد چه نباشد استفاده کنیم!

مطمئناً دانستن اینکه کدام اجناس مد هستند به این معنی نیست که همه آنها باید تعویض شوند و فقط برای آن دسته از خانم هایی است که می خواهند برخی از اکسسوری ها را در ایام عید عوض کنند و اجناس مد روز را جایگزین آنها کنند. پس با ما همراه باشید

1- فرش ساده به جای فرش شلوغ و رنگارنگ

خب فرش در هر فضایی می تواند عنصر فوق العاده موثری باشد که به فضا زیبایی می بخشد یا زیبایی آن فضا را از بین می برد. یادتان هست چگونه قالیچه های آشپزخانه با طرح های غذا یا قاشق و چنگال وجود داشت؟ خب، آن طرح های کلاه در زمان خود واقعاً جذاب بودند و هر خانه ای که آنها را داشت مد روز به حساب می آمد. اما امروزه کلاسیک گرایی یک روند است و آنچه در بسیاری از موارد به چشم می خورد سادگی با رنگ های خنثی است که تکمیل کننده دکوراسیون فضا هستند.

دکوراسیون مدرن

2- لوازم جانبی و شمع به جای سفره

خوب، میز جلوی مبل یک عنصر خیره کننده در دکوراسیون منزل است که هم از نظر کارایی و هم از نظر ظاهری جایگاه محکمی را به خود اختصاص می دهد. اما ما ایرانی ها همیشه روی این میز چیزی به عنوان تزیین می گذاشتیم! اما آنچه روی این میز گذاشته می شود تغییر می کند و قبلاً گلدانی را با چیزی روی میز قرار می دادیم. امروزه پهن کردن سفره از مد افتاده و به جای قرار دادن شمع های تزئینی زیبا با لوازم مخصوص این فضا، به آن توجه می شود.

دکوراسیون مدرن

از طرفی خود این میزها قطعاً مانند هر وسیله دیگری تغییر می کنند و تا یک دهه پیش میزهای سبک فلزی شیک و زیبا بودند، اما اکنون میزهای چوبی به ساده ترین شکل ممکن مورد توجه خانم ها و طراحان دکوراسیون قرار گرفته است.

دکوراسیون مدرن

4- نوار صدا به جای بلندگوهای بزرگ

خب در اکثر خانه ها چیزی به نام باند وجود دارد و این عنصر می تواند بلندگوهای بزرگ یا باند و هر چیز دیگری باشد. البته استفاده از آنها همچنان رواج دارد و اتفاقا سبک های جدید و فوق العاده ای از آنها روانه بازار شده است، اما اگر بخواهیم به روز باشیم، استفاده از Sound Better است که به بازار رسیده است. .

دکوراسیون مدرن

دکوراسیون مدرن

5- شیرهای یکپارچه از روند پیروی می کنند

شیرآلات نیز از جمله عناصری هستند که بر موج مد سوار می شوند و هر چند سال یک بار مدل جدیدی مورد توجه قرار می گیرد. مثلا قبلا که تازه میومد دوش های قابل تنظیم هرکی داشت خیلی زشت بود ولی الان دیگه نمیتونی ببینیش و مشخصه شیرهای محل کار داره همه کار رو میگیره و بازه. .

دکوراسیون مدرن

6- قرنیز نوری به جای قرنیز قدیمی

باور کنید یا نه قرنیزها هم مدرن شده اند. شاید به من بگو ای بابا، چه کسی دیگر به غزنیز توجه می کند و چه قرنیز می خواهد به سبک خودش نشان دهد؟ خب باید بگوییم که قرنیزهای نسل جدید کاربرد و زیبایی دو چندانی دارند. زیرا قرنیزهای قبلی فقط فاصله بین دیوار و کف را پوشش می دادند. اما اکنون می بینیم که پریزهای نورانی با توجه به اینکه نوری هم دارند می توانند نوعی چراغ خواب باشند و فضا را در طول روز زیبا کنند. به این ترتیب هم کاربرد و هم زیبایی آن دو چندان شده است.

دکوراسیون مدرن



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183108

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.