افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
4

آشوبی: دربی این بار هم سنتی و هم برنامه ای است/ پرسپولیس در سال جدید عالی بوده است

  • کد خبر : 18310

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال و همچنین احتمال کسب عنوان قهرمانی واکنش نشان داد. فرزاد آشوبی در گفت وگو با فارس درباره برد روز گذشته پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس در کرمان نتیجه خوبی می گیرد نشان از مدعی بودن این تیم دارد. بعد از باخت […]

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به دیدار هفته آینده این تیم مقابل استقلال و همچنین احتمال کسب عنوان قهرمانی واکنش نشان داد.

فرزاد آشوبی در گفت وگو با فارس درباره برد روز گذشته پرسپولیس مقابل مس کرمان اظهار داشت: وقتی پرسپولیس در کرمان نتیجه خوبی می گیرد نشان از مدعی بودن این تیم دارد. بعد از باخت مقابل سپاهان که البته غیبت چند بازیکن بر آن تاثیر گذاشت، عملکرد پرسپولیس بسیار خوب بود. در سال جدید عملکرد پرسپولیس فوق العاده بوده و با ادامه این روند احتمالا به هدف خود خواهند رسید.

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در مورد دیدار آتی ارتش سرخ مقابل استقلال و اهمیت این دربی گفت: بازی دربی شرایط خاص خود را دارد اما رقابت این دو تیم در جدول و اختلاف امتیاز ناچیز باعث شده تا این اتفاق بیفتد. مسابقه بسیار دشوار و البته جذاب. . پرسپولیس باید در این دیدار هوشمندانه بازی کند و تمرکز زیادی داشته باشد و به نظر من در چند روز مانده به دربی، پرسپولیس باید آرامش خود را حفظ کند و روی جو تیمی تمرکز کند چرا که این موضوع بسیار مهمی است.

وی در پاسخ به این سوال که با وجود حساسیت بالای این بازی، آیا فکر می کنید دربی برنده وجود دارد یا خیر، تصریح کرد: نمی دانم این دربی برنده دارد یا نه و نمی توانم آن را هم پیش بینی کنم، اما مطمئنم بازی جالبی خواهیم داشت. هم پرسپولیس و هم استقلال می دانند که این دیدار ضلع سومی دارد و اگر در دربی به تساوی بروند، سپاهان می تواند با برد اختلاف امتیاز خود را با هر دو تیم افزایش دهد. با گرایشی که هر دو تیم در سبک بازی خود دارند، می توان حدس زد که شاهد بازی جذابی باشیم. در بازی رفت هر دو تیم در سطح بالایی بازی کردند اما امیدوارم در دربی بعدی با توجه به رقابت سنتی و تساوی دو تیم شاهد بازی سردی نباشیم.

آشوبی در مورد اینکه نقطه قوت پرسپولیس در دربی چقدر خواهد بود، گفت: ساختار دفاعی پرسپولیس این روزها عالی بوده و عملکرد فنی و کار تیمی در حد مطلوب است. نکته دیگری که باید به آن اشاره کنم این است که پرسپولیس در هفته های اخیر موقعیت های بسیار خوبی ایجاد کرده و گلزنی کرده است. در این بخش، فکر می‌کنم نسبت به فصل اول راه زیادی را طی کرده‌ایم و این جای امیدواری است.

بازیکن سابق پرسپولیس ادامه داد: امیدوارم پرسپولیس به هر شکل ممکن قهرمان شود اما نمی دانم قهرمانی دراماتیکی خواهد بود یا نه. سه تیم بالای جدول، تیم های سطح بالا و شایسته هستند و از بازیکنان باکیفیتی استفاده می کنند. شاید اگر قهرمانی پرسپولیس به هفته آخر برسد خیلی جالب باشد اما از طرفی استرس زیادی به کادرفنی و بازیکنان وارد کند.

آشوبی درباره نظرش درباره سپاهان و استقلال گفت: هر دو تیم عملکرد بسیار خوبی داشتند و فوتبال سطح بالایی ارائه کردند. سپاهان خط هافبک و حمله بسیار خطرناکی دارد و این تیم با نوسان بسیار کم بازی می کند. در مورد استقلال هم باید بگویم که در نیم فصل دوم عالی بودند. شاید نیم فصل اول به دلیل عدم آشنایی با بازیکنان و درک تاکتیک آنها خوب نبود اما در نیم فصل دوم عملکرد بسیار خوبی داشتند. اکنون تنها کاری که می توانیم انجام دهیم این است که بازی های باقی مانده را مشاهده کنیم.

وی ادامه داد: روی کاغذ تیم سپاهان شانس بیشتری برای قهرمانی دارد چون بازی های این تیم راحت تر است، اما معتقدم تیمی که ذهنیت پیروزی داشته باشد و با قدرت و کیفیت بالا راه را طی کند می تواند قهرمان شود. . . اگر با این طرز فکر بازی کنید، فرقی نمی کند که حریف در کدام تیم بازی می کند. امیدوارم پرسپولیس این روند را طی کند تا بالاخره قهرمان شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18310

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.