افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

انتقاد صریح مایلی کهن از قلعهنوی: این تغییرات منطقی نبود

  • کد خبر : 183072
انتقاد صریح مایلی کهن از قلعهنوی: این تغییرات منطقی نبود

آفتاب نیوز: تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل هنگ کنگ به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کند. در همین راستا گزیده ای از گفت و گو با محمد مایلی خان، سرمربی سابق تیم فوتبال ایران را می خوانید: تیم ملی مقابل هنگ کنگ بازی خوبی […]

آفتاب نیوز:

تیم ملی فوتبال ایران موفق شد با برتری یک بر صفر مقابل هنگ کنگ به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کند.

در همین راستا گزیده ای از گفت و گو با محمد مایلی خان، سرمربی سابق تیم فوتبال ایران را می خوانید:

تیم ملی مقابل هنگ کنگ بازی خوبی را به نمایش نگذاشت و دلیل آن هم تغییرات فراوان در ترکیب تیم نسبت به بازی اول مقابل فلسطین بود. به نظر من این هم منطقی نیست.

شاید کادرفنی تیم دلایل خاص خود را برای همه این تغییرات داشت اما به نظر من این تغییرات باعث ناهماهنگی های زیادی در طول بازی برای تیم شد. باید بگویم این ضعیف ترین بازی این تیم در سال های اخیر بود. امیدوارم در بازی های بعدی شرایط تیم بهتر شود.

دفاع ما در این بازی عملکرد خوبی نداشت. وقتی مرتضی پورعلیگنجی مصدوم شد خط دفاعی ما مشکل داشت. در اولین بازی مقابل فلسطین در خط دفاع عملکرد خوبی نداشتیم اما در کل باید بگویم زوج کنعانی زادگان و خلیل زاده در خط دفاع برای تیم ملی بهتر است.

همه تیم ها با اشتیاق به این بازی ها آمده اند. سطح تیم ها نزدیک است. می بینید که ژاپن مقابل عراق شکست می خورد یا ویتنام مقابل اندونزی با بازی خوبی که در بازی اول به نمایش گذاشتند. اگر می خواهید قهرمان شوید، باید همه تیم ها را شکست دهید تا به موفقیت برسید.

تیم ملی برای صعود به عنوان گروه اول باید امارات را شکست دهد. البته تیم امارات یک تیم معمولی است و تیم ملی مشکل زیادی نخواهد داشت. در صورت صعود تیم ایران به گروه، در مرحله بعد با تیم های ضعیف تری بازی می کند که به نفع تیم ملی خواهد بود.

همه معتقدند سطح تیم بسیار بالاست اما ترکیب تیم باید ثابت باشد و در هر بازی اینقدر تغییرات نداشته باشد. اگر برای آقایان این اتفاق نیفتد، در مجموع تیم ملی در این دو بازی خوب بازی نکرد. تیم ملی باید در مسابقات بعدی پیشرفت کند تا با موفقیتش بخشی از مشکلات مردم کم شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183072

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.