افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ترکیب رنگ موی روشن بدون هایلایت / این ترفند هوشمندانه آرایشگر است که شما را به گریه می اندازد

  • کد خبر : 183059
ترکیب رنگ موی روشن بدون هایلایت / این ترفند هوشمندانه آرایشگر است که شما را به گریه می اندازد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- این روزها خیلی ها به این فکر می کنند که موهای خود را برای عید چه رنگی رنگ کنند چون بالاخره چیزی به عید نمانده و از این به بعد خانم ها باید به فکر این موضوع باشند زیرا باید خانه سیار را اداره کنند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- این روزها خیلی ها به این فکر می کنند که موهای خود را برای عید چه رنگی رنگ کنند چون بالاخره چیزی به عید نمانده و از این به بعد خانم ها باید به فکر این موضوع باشند زیرا باید خانه سیار را اداره کنند و باید به آن برسند. زیبایی خودش و یکی از چیزهایی که چهره هر زنی را زیبا می کند، رنگ موی اوست، یعنی رنگ مویی است که وقتی شوهر عوض می کند، در بسیاری از موارد متوجه آن نمی شود و زن هر چقدر هم که آشفته باشد. در نهایت شوهر به او می گوید: «چرا اینقدر ول می کنی، مثلاً شام؟» که! خوب، در این صورت، فقط می توانید خودتان را قانع کنید که تحقیقات می گوید بسیاری از مردان کور رنگ هستند و با این حال متوجه رنگ موهای شما نمی شوند!

اما مطمئنا جاری و خواهر شوهرتان کوررنگی ندارند پس باید رنگ خوبی را برای درخشش در مقابل آنها انتخاب کنید و صورت خود را با موهای زیبا قاب کنید، زیرا رنگ مو چنان جلوه ای دارد که می توانید بدرخشید. زیبا حتی با رنگ موی خوب هم نیازی به آرایش نخواهید داشت، البته در این میان باید به رنگ پوست خود توجه کنید تا بتوانید رنگ موی مناسب را انتخاب کنید، مثلاً باید به دنبال بهترین آن باشید. رنگ مو برای پوست گندمی چون بالاخره سر و صورت همسایه هستند و باید بیان شوند. . اما در این مقاله می خواهیم دوباره در مورد رنگ مو صحبت کنیم، در مورد ترکیب رنگ موی روشن بدون هایلایت که آرزوی هر خانمی است، زیرا از قبل می دانید که هایلایت چه آسیب هایی به مو می زند پس بدون معطلی با ما همراه باشید.

موها را با اکسیدان روشن کنید

یکی از راه هایی که می توانید برای روشن شدن موها استفاده کنید استفاده از اکسیدان است که یکی از ساده ترین راه ها برای روشن شدن موها بدون دکلره است، زیرا این مواد نقش مهمی در روشن شدن موها دارند. اکسیدان ها درصدهای مختلفی دارند و برای روشن کردن موهای پرپشت و تیره شما به اکسیدان هایی با درصد بالاتر نیاز دارید، مثلا برای روشن کردن موهایتان تا چهار یا پنج درجه بدون دکلره کردن، به اکسیدان با درصد نیاز دارید. ، شما 12 درصد اکسیدان دارید، بنابراین در این بین از آن اکسیدان هایی که 3 یا 6 درصد هستند برای روشن کردن مو تا حدی استفاده می شود.

ترکیب رنگ موی روشن بدون محو شدن.

رنگ موی دودی نسکافه ای را بدون دکلره هایلایت کنید

یکی از زیباترین رنگ هایی که همیشه مورد استقبال خانم ها بوده، نسکافه دودی است که می توانید بدون نیاز به بلیچینگ به آن دست پیدا کنید و برای این کار باید فرمولی که گفتیم را رعایت کنید. نیم تیوپ رنگ موی دودی پایه هشت، یک هشتم تیوپ رنگ مو پایه هفت زیتونی، نصف تیوپ رنگ موی پایه هفت مرواریدی، دو سانتی متر واریاسیون آبی و دو سانتی متر واریاسیون بنفش و در انتها اکسیدان نه درصد . همه این مواد را با هم مخلوط کنید و بگذارید نیم ساعت تا چهل دقیقه روی موهایتان بماند سپس موهایتان را بشویید.

ترکیب رنگ موی روشن بدون محو شدن.

رنگ موی عسلی را بدون دکلره دریافت کنید

رنگ موی عسلی را می توان یکی از رنگ های مدرن و شیک دانست. سایه این رنگ مو روشن است، اما اشتباه نکنید، برای هایلایت آن نیازی به دکلره ندارید و بسیار مناسب است. برای همه رنگ‌های پوست، صرف نظر از رنگ پوستتان، اگر روشن هستید یا پوست گندمی یا سبز دارید، می‌توانید با اطمینان کامل این رنگ مو را انتخاب کنید. برای از بین بردن این رنگ مو باید طبق فرمول زیر عمل کرد:

یک سوم تیوپ رنگ طبیعی 0.9 پرستیژ، یک چهارم تیوپ رنگ دودی با شماره 9.2 پرستیژ، رنگ مو 000 پرستیژ، دو سانت گلدن واریون 003، اکسیدان 9 درصد و در انتها 12 درصد اکسیژن. همه این مواد را با هم مخلوط کنید، البته ابتدا باید واریشن 003 را با اکسیدان 12 درصد مخلوط کنید و سپس روی موهایتان بگذارید و بعد از مخلوط شدن موهایتان با این مخلوط، تمام رنگ های موی ذکر شده را با اکسیدان بزنید. نه درصد را مخلوط کنید و بگذارید. روی سرتان بگذارید تا رنگ بگیرد و سپس بشویید.

ترکیب رنگ موی روشن بدون محو شدن.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183059

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.