افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
4

چرا پیروزی ایران نگران کننده است؟ / حالا معادلات مرحله حذفی پیچیده است!

  • کد خبر : 183019
چرا پیروزی ایران نگران کننده است؟  / حالا معادلات مرحله حذفی پیچیده است!

۱۴۰۲/۱۰/۳۰ ۰۸:۳۰:۳۷ کد خبر: 207256 ایران با برتری مقابل هنگ کنگ به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد. صفحه اقتصاد – تیم ایران شب گذشته (جمعه) دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2023 را برگزار کرد و با نتیجه یک بر صفر هنگ کنگ را شکست داد. شاگردان امیر […]

ایران با برتری مقابل هنگ کنگ به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت های آسیا صعود کرد.


صفحه اقتصاد –

تیم ایران شب گذشته (جمعه) دومین دیدار خود در جام ملت های آسیا 2023 را برگزار کرد و با نتیجه یک بر صفر هنگ کنگ را شکست داد. شاگردان امیر قلانوی با این برد صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کردند و با تساوی یک بر یک در دیدار امارات و فلسطین می توانند با تساوی در هفته سوم مقابل یونایتد به عنوان صدرنشین به دور بعد صعود کنند. امارات عربی.

دوباره در جام ملت ها می درخشد

مهدی قیدی شب گذشته تک گل ایران را که در دیدار با فلسطین نیز به ثمر رساند به ثمر رساند و حالا با 2 گل آقای گل ایران است. قیدی که پس از عملکرد درخشان خود در اتحاد کلبای امارات، سرانجام قلانوی را برای حضور در تیم ملی راضی کرد، در 2 بازی اول یکی از بازیکنان اصلی ایران بود و درخشش خوبی نیز داشته است. وینگر بوشهری تیم ملی با گلی که در دیدار شب گذشته به ثمر رساند، موفق شد برای چهارمین بار در 3 بازی اخیر تیم ملی این رقابت ها را افتتاح کند.

وی تاکنون 14 بار پیراهن تیم ملی را بر تن کرده و در این مدت 6 گل به ثمر رسانده است. با توجه به عملکرد خوب قیدی در 2 دیدار ابتدایی تیم ملی، او در دیدارهای بعدی شانس زیادی برای حضور در ترکیب اصلی خواهد داشت.

در کنار عملکرد خوب مهدی قیدی، نمی توان از عملکرد رامین رضاییان و میلاد محمدی چشم پوشی کرد که در دو سوی خط دفاعی عملکرد خوبی داشتند. محمدی پاس گل ایران را برای مهدی قیدی ارسال کرد و رضاییان اگر کمی شانس داشت می توانست گلزنی کند.

نگرانی در دفاع، بدون سم در حمله!

اگرچه تیم ایران در دیدار شب گذشته توانست 3 امتیاز را به دست آورد و صعود خود را قطعی کند، اما عملکرد این تیم در بیشتر دقایق چندان جالب نبود. شاید اگر به جای هنگ کنگ به مصاف تیمی قدرتمند مقابل ایران می رفتند، نتیجه مسابقه چیزی جز پیروزی شاگردان امیر قلعه نویی نبود. ایران در بازی شب گذشته 14 شوت به سمت دروازه هنگ کنگ زد که از این تعداد تنها 4 شوت وارد چارچوب شد و در نهایت امیدگل 1.17 برای شاگردان قلانوی به ثبت رسید. این آمار در شرایطی ثبت شد که تیم ملی اخیرا در مقدماتی جام جهانی 2026 به مصاف هنگ کنگ رفت و 4 بر صفر پیروز شد. ایران در آن دیدار عملکرد متفاوتی نسبت به شب گذشته داشت و با زدن 18 شوت، 11 شوت روی چارچوب و ثبت امیدگل 3.48 که نگران کننده به نظر می رسد. ملی پوشان در بسیاری از دقایق بازی عملکرد خوبی نداشتند و بازیکنان اشتباهات فردی زیادی داشتند که در ماه های اخیر و مقابل حریفان قبلی کمتر دیده شده است.

ایران برد اما این همه را نگران کرد/حالا معادلات مرحله حذفی پیچیده شده است!

البته ضعف ملی پوشان در بازی دیشب تنها به قسمت تهاجمی مربوط نمی شود و شاگردان قلانوی در دفاع عملکرد خوبی نداشتند. در این دیدار بازیکنان هنگ کنگ با اشتباهات عجیب ملی پوشان صاحب موقعیت های گلزنی متعددی شدند و در یک صحنه ناهماهنگی میلاد محمدی و علیرضا بیرانوند تقریباً به گل به خودی ختم شد. تیم ملی در مقایسه با بازی چند ماه پیش مقابل هنگ کنگ فرصت بیشتری به این تیم داد. در بازی قبلی 2 تیم هنگ کنگ فقط 2 شوت زد که هیچکدام به سمت دروازه نبود و امیدگل 0.06 خیلی ضعیف داشت اما دیشب 8 شوت زد که 2 شوت به سمت دروازه بود و در نهایت امیدگل به گل رسید. . 0.46.

عراق و ژاپن معادلات را به هم ریختند!

پیش از آغاز جام ملت های آسیا پیش بینی می شد ایران و کره جنوبی در مرحله یک چهارم نهایی با هم بازی کنند و روی کاغذ احتمالا ایران تا فینال به مصاف ژاپن نمی رود. شکست دیروز سامورایی ها مقابل عراق همه چیز را خراب کرد و اگر ایران و کره جنوبی به عنوان تیم های برتر به مرحله بعد صعود کنند، تنها یکی از این دو تیم و ژاپن می توانند به نیمه نهایی راه پیدا کنند. این تیم در صورت پیروزی کره جنوبی باید در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف ژاپن برود و برنده این دیدار احتمالا به مصاف ایران خواهد رفت.

در حال حاضر برتری عراق در مرحله گروهی قطعی شده و احتمال برگزاری دیدار حساس ژاپن و کره جنوبی افزایش یافته است. در چنین شرایطی شاید دوم شدن در مرحله گروهی برای ایران و کره جنوبی بهتر باشد تا به آن سوی جدول بروند و تا فینال مغلوب ژاپن نشوند. البته از سوی دیگر حضور احتمالی تیم هایی مانند استرالیا و عربستان چالش های خاص خود را به همراه خواهد داشت.

ایران برد اما این همه را نگران کرد/حالا معادلات مرحله حذفی پیچیده شده است!



آیا این خبر برای شما مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای دادن به و نه

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=183019

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.