افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
2

جانی دپ «مودی» را به پایان رساند/ انتشار تصاویری از این فیلم – خبرگزاری ادامه | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182974
جانی دپ «مودی» را به پایان رساند/ انتشار تصاویری از این فیلم – خبرگزاری ادامه |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، عکس هایی از جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری «مودی» منتشر شده است که پس از بیش از دو دهه، اولین فیلم او در مقام کارگردان است. این فیلم توسط آل پاچینو ساخته شده و فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است. دپ پس از سال […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، عکس هایی از جانی دپ سر صحنه فیلمبرداری «مودی» منتشر شده است که پس از بیش از دو دهه، اولین فیلم او در مقام کارگردان است. این فیلم توسط آل پاچینو ساخته شده و فیلمبرداری آن به تازگی به پایان رسیده است.

دپ پس از سال ها درگیری قانونی برای جدایی از همسر سابق امبر هرد پشت دوربین قرار گرفت. این در حالی است که از زمانی که برادران وارنر در سال 2020 برای بازی در فرنچایز “هیولاهای شگفت انگیز” روابط خود را با او قطع کرد، او تا حد زیادی از هالیوود دور مانده و در فضای مستقل کار کرده است.

دپ در بیانیه ای که پایان فیلمبرداری را اعلام کرد، این پروژه را تجربه ای فوق العاده رضایت بخش و متحول کننده خواند.

وی افزود: می‌خواهم از همه بازیگران، عوامل و تولیدکنندگان به خاطر تعهد و خلاقیت بی‌پایانشان تشکر کنم. به آل، که از من خواست این فیلم را بازی کنم: چگونه می توانم به پاچینو نه بگویم؟ – بدین وسیله از مشارکت سخاوتمندانه و اختصاصی شما در این پروژه صمیمانه تشکر می کنم. «مودی» گواهی بر روحیه مشارکتی فیلمسازی مستقل است و من برای آوردن این داستان منحصر به فرد و جذاب به جهان هیجان زده هستم.

این فیلم زندگینامه ای در مورد هنرمند ایتالیایی آمادئو مودیلیانی است که دوستانش او را با نام “مودی” می شناسند. اثر دنیس مک اینتایر مودیلیانی با فیلمنامه ای از جرزی و مری کرومولوفسکی منبع این فیلم بوده است.

خلاصه داستان: مودی در حال فرار از دست پلیس، می خواهد به حرفه خود پایان دهد، اما دوستان غیرمتعارفش موریس اوتریلو، هنرمند فرانسوی متولد بلاروس، شیام سوتی و معشوقه انگلیسی اش، درخواست او را رد می کنند. مودی از دلال و دوست لهستانی اش لئوپولد زبوروفسکی مشاوره می خواهد، اما هرج و مرج زمانی به اوج می رسد که او با یک مجموعه دار ملاقات می کند که می تواند زندگی او را تغییر دهد.

شرکت تولید فیلم دپ و تهیه کننده بری نویدی سرمایه گذاران و خالقان این پروژه هستند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182974

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.