افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
6

کت نباید تمام مشکی باشد، این بار به رنگ قرمز برو سر کار و تبدیل به یک کمد حرفه ای قرمز شو.

  • کد خبر : 18295
کت نباید تمام مشکی باشد، این بار به رنگ قرمز برو سر کار و تبدیل به یک کمد حرفه ای قرمز شو.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها در دنیای مد زنانه است. حتما شنیده اید که در گذشته می گفتند خانم قرمزپوش جذابیتی دارد که هزاران کت و شلوار تاکسی آن را ندارند. این رنگ جذاب در سایه‌های مختلفی از جمله قرمز روشن، قرمز توت‌فرنگی، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز قرمز یکی از محبوب ترین رنگ ها در دنیای مد زنانه است. حتما شنیده اید که در گذشته می گفتند خانم قرمزپوش جذابیتی دارد که هزاران کت و شلوار تاکسی آن را ندارند. این رنگ جذاب در سایه‌های مختلفی از جمله قرمز روشن، قرمز توت‌فرنگی، سرخابی، خرمایی، بنفش، شرابی، یاقوتی و قرمز تیره می‌باشد. اولین قدم این است که بدانید کدام قرمز بیشتر به شما می‌آید.

اگر پوست شما روشن و بلوند است، رنگ های قرمز روشن برای شما مناسب تر است. کسانی که پوست روشن و چشم ها و ابروهای مشکی یا قهوه ای دارند بهتر است رنگ قرمز گرم را انتخاب کنند. رنگ گیلاسی بهترین گزینه برای کسانی است که پوست برنزه دارند. به عنوان یک قاعده کلی، افرادی که رنگ پوست گرم دارند باید قرمزهای گرمتر و پررنگ‌تر بپوشند و افرادی که رنگ پوست سرد دارند باید از رنگ‌های سردتر قرمز استفاده کنند.

اکنون که می دانید کدام رنگ قرمز بیشتر به شما می آید، در اینجا بهترین مکمل های این رنگ جذاب و زیبا را معرفی می کنیم.

قرمز و آبی

در دنیای فوتبال قرمز و آبی همیشه متضاد یکدیگرند اما در دنیای مد این دو رنگ در کنار هم ترکیبی شیک و جذاب را ایجاد می کنند. یک کت قرمز با شلوار جین آبی استایل خاصی به شما می دهد. خوبی این ترکیب این است که شلوار جین را می توان در کمد همه پیدا کرد. برای این سبک می توانید آیتم های دیگری از رنگ های مشکی، سفید، قرمز، کرم، صورتی، کالباسی و خاکستری را انتخاب کنید.

قرمز و خاکستری

خاکستری که به عنوان سلطان رنگ های مکمل شناخته می شود، رنگی خنثی است که رنگ قرمز را بیشتر جلوه می دهد و از طرف دیگر باعث می شود لباس قرمز شما کمتر به چشم بیاید. تمام سایه های خاکستری، از تیره تا روشن، در کنار قرمز زیبا و چشمگیر هستند.

eb

قرمز و کرم

کرم یکی از رنگ های خنثی گرم است که به راحتی با هر رنگ دیگری ترکیب می شود. به گزارش شایانانیوز، وجود کرم در کنار قرمز به رنگ غالب استایل شما یعنی قرمز کمک می کند تا زیبا به نظر برسد. علاوه بر این، کرم تندی قرمز را می گیرد و استایل شما را متعادل می کند.

img

قرمز و سیاه

یکی از اولین رنگ هایی که در ترکیب با قرمز به ذهن خطور می کند مشکی است. اگر این دو رنگ به درستی ترکیب شوند، نتیجه شگفت انگیزی به شما می دهند. در ترکیب این دو رنگ به یک نکته مهم توجه کنید؛ از قرمز خیلی تیره در کنار مشکی استفاده نکنید. اگر می خواهید رنگ سومی به این ترکیب اضافه کنید کرم، شتری و خاکستری را فراموش نکنید.

IMG_20220116_112638 (1)

آرایش با لباس قرمز و نکاتی که باید بدانید

همانطور که می دانید یکی از مهم ترین قسمت های آرایش، انتخاب رنگ مناسب است که باید با توجه به رنگ پوست، مو و چشمتان انجام شود. اگر لباس شما قرمز است، آرایش دهه 90 با چشم های دودی انتخاب خوبی است. در این آرایش چشم ها برجسته می شوند. اگر شما هم جزو افرادی هستید که آرایش کردن را بلد نیستید، می توانید رژ لب قرمز را انتخاب کنید. برای تکمیل این آرایش از خط چشم مشکی ساده و سایه چشم طلایی یا بژ استفاده کنید.

620da8d5e7458

لوازم جانبی را با توجه به سایه قرمز انتخاب کنید

اگر لباس قرمز شما ته رنگ گرم دارد، جواهرات طلا انتخاب هوشمندانه ای است. اما اگر رنگ لباس شما سرد است، وقت آن است که به طلای سفید، مروارید و نقره فکر کنید. برای اکسسوری های مو مانند هدبند، گیره مو و سنجاق بهتر است مروارید را انتخاب کنید.

محل

یک پیشنهاد ویژه برای کسانی که لباس قرمز را دوست ندارند اما عاشق این رنگ هستند

برخی از افراد لباس های قرمز را دوست ندارند، اما واقعا این رنگ را دوست دارند. اگر در این دسته قرار می گیرید، لوازم جانبی را کشف کنید. کیف و کفش قرمز، رژ لب قرمز و لاک ناخن، کمربند، کلاه، دستکش، روسری و شال، جواهرات یا بند ساعت قرمز می‌توانند استایل شما را زنده کنند.

اگر لاک قرمز را دوست ندارید، می توانید فقط انگشت حلقه را قرمز کنید. شاید برچسب قرمز یا طرح روی ناخن را دوست داشته باشید. زیورآلاتی که دارای تزئینات یا سنگ های قرمز رنگ هستند بسیار به چشم می آیند. عینک با لبه قرمز شخصیت ماجراجویانه شما را نشان می دهد. در عین حال توجه را به صورت شما جلب می کند. به یاد داشته باشید که این اکسسوری ها را با رنگ های خنثی هماهنگ کنید.

277857232_1872003416321768_4105850735192746550_n

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد و مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18295

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.