افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

رضایی: استفاده نکردن از فرصت ها کار تیم ملی را محدود کرد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 182893
رضایی: استفاده نکردن از فرصت ها کار تیم ملی را محدود کرد – خبرگزاری ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، رحمان رضایی پس از پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ و صعود به مرحله حذفی اظهار داشت: اگر می توانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم، کارمان مقابل هنگ کنگ مساوی نمی شد. . ریسک نکردن به حریفان جرات داد تا خود را پیدا کنند و […]

به گزارش خبرنگار مهر در قطر، رحمان رضایی پس از پیروزی تیم فوتبال ایران مقابل هنگ کنگ و صعود به مرحله حذفی اظهار داشت: اگر می توانستیم از فرصت های خود به خوبی استفاده کنیم، کارمان مقابل هنگ کنگ مساوی نمی شد. . ریسک نکردن به حریفان جرات داد تا خود را پیدا کنند و به تیم ما فشار بیاورند.

وی با اشاره به عملکرد ضعیف ملی پوشان گفت: ما مقابل فلسطین هم همین شرایط را داشتیم، اگر از همان دقایق ابتدایی به فلسطین فشار نمی آوردیم برایمان سخت بود. امروز همین واقعیت ساده که ریسک نکردیم کار را برای ما سخت کرد. در نیمه دوم با توجه به تغییراتی که در زمین داشتیم موقعیت ها را یکی پس از دیگری از دست دادیم و تیم هنگ کنگ بازی ترکیبی خوبی را مقابل ما انجام داد.

سرمربی تیم ملی ادامه داد: این پیچیدگی ناشی از عملکرد خود بازیکنان بود اما امیدوارم بتوانیم بازیکنان را از نظر روحی، تاکتیکی و روانی آماده کنیم. فرصت های کمی برای بازی وجود دارد. این کار را سخت می کند اما تمام تلاش ما این است که به نتایج خوب برسیم.

رضایی در خصوص مهدی قیدی و گلزنی او در دیدار مقابل هنگ کنگ گفت: همه بازیکنان در این مدت تمرینات بسیار خوبی داشتند و مهدی قیدی از آن دسته بازیکنانی بود که می دانست احساس خوبی داشته باشد و تمرین خوبی انجام دهد. او بازیکن خوبی است و در بازی امروز گلزنی کرد، امیدوارم به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

وی در خصوص میزان مصدومیت سید مجید جاسینی گفت: در مورد سیدمجید حسینی نیز پزشکان باید آزمایشات و معاینات پزشکی این بازیکن را انجام دهند تا وضعیت وی برای بازی بعدی مشخص شود.

سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره عدم گرم کردن سردار آزمون اظهار کرد: سردار آزمون هم شرایطی داشت که ترجیح دادیم او را حفظ کنیم و در دیدارهای آینده از او استفاده کنیم.

رضایی در پایان درباره نتایج عجیب در جام ملت های آسیا 2023 گفت: از روز اول بازی ها اتفاقات عجیبی برای تیم ها و هواداران افتاد که باعث شد تمرکزمان را روی این بازی از دست بدهیم. امیدوارم برای بازی سوم تمرکزمان را حفظ کنیم و بازیکنان در زمین خودشان باشند و فوتبال بازی کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182893

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.