افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

برتری خفیف ایران مقابل هنگ کنگ/ قائدی دوباره به گل رسید + فیلم

  • کد خبر : 182878
برتری خفیف ایران مقابل هنگ کنگ/ قائدی دوباره به گل رسید + فیلم

تیم‌های فوتبال ایران در یک شب به ظاهر ضعیف مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسیدند تا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را قطعی کنند. تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از ساعت 21 امشب (جمعه) در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 از گروه D […]

تیم‌های فوتبال ایران در یک شب به ظاهر ضعیف مقابل هنگ کنگ به پیروزی رسیدند تا صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا را قطعی کنند.

تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ از ساعت 21 امشب (جمعه) در دومین دیدار مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 از گروه D در ورزشگاه خلیفه قطر به مصاف هم رفتند. تک گل ایران را مهدی قائدی در دقیقه 24 به ثمر رساند.

ایران در این دیدار نمایش خوبی از خود نشان نداد و در شبی که ضعیف به نظر می رسید به برتری حداقلی و جزئی دست یافت تا با 6 امتیاز صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی را قطعی کند.

تیم ایران: علیرضا بیرانوند، میلاد محمدی، سیدمجد حسینی (65- سعید عزت اللهی)، محمدحسین کنعانی زادگان، رامین رضائیان، سامان قدوس، روزبه چشمی، مهدی قیدی (65- محمد محبی)، مهدی طارمی (76- امید ابرهه) جهانبخش (81- احسان حاج صفی) و شهریار مغانلو (65- کریم انصاری فرد).

تیم هنگ کنگ: یاپ هنگ، گربیک بنجامین، واس نونز، زی نام، چان شینیچی، وو چان مینگ (90-مکس پون)، تان چوک لوک (90-چانگ هی)، مت اور (73-فریرا)، اورتون کامارگو ، آهنگ مینگ هیمه و چان سیو فیلیپ (73-ونگ وای).

داور: حنا حطاب از سوریه.

دقیقه 11: شوت مت اور از پشت محوطه جریمه ایران با حضور علیرضا بیرانوند مواجه شد.

دقیقه 17: خطای روز کاشمی باعث شد توپ به اورتون برسد. این بازیکن می توانست دروازه ایران را باز کند اما ضربه مهاجم هنگ کنگ از بالای دروازه ایران به بیرون رفت.

دقیقه 22: پاس رامین رضاییان به شهریار مغانلو رسید و ضربه سر این بازیکن به تیرک دروازه هنگ کنگ برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه 24: مهدی قیدی توپ را وارد محوطه هنگ کنگ کرد و همانند دیدار با فلسطین توپ را به گوشه دروازه هنگ کنگ فرستاد تا ایران به گل اول این دیدار دست پیدا کند.

دقیقه 27: ایران ضدحمله کرد و مهدی طارمی توپ را به رامین رضاییان رساند اما ضربه هافبک مدافع تیم ملی وارد چارچوب دروازه نشد.

دقیقه 37: وو چان مینگ با خطا روی سامان قدوس اولین کارت زرد این دیدار را به ثبت رساند.

دقیقه 40: اشتباه میلاد محمدی در مهار توپ باعث شد علیرضا بیرانوند به سختی توپ را از روی خط برگرداند.

دقیقه 43: ضربه سر شهریار مقانلو توسط دروازه بان هنگ کنگ به کرنر فرستاده شد اما کمک داور پرچم خود را به نشانه آفساید بالا برده بود.

دقیقه 2+45: ضربه بریده قائدی توسط دروازه بان هنگ کنگ مهار شد و مهاجمان ایرانی نتوانستند در برگشت از این ضربه استفاده کنند.

دقیقه 47: واس نونیز به دلیل خطا روی روزبه چشمی از داور کارت زرد گرفت.

در بسیاری از دقایق نیمه دوم بازی متعادل و بدون ایجاد خطر در دروازه ها برگزار شد.

دقیقه 72: ضربه ایستگاهی رامین رضاییان که توسط دروازه بان هنگ کنگ دفع شد.

دقیقه 83: ارسال بازیکنان در نهایت منجر به رسیدن توپ به رضاییان شد اما ضربه این بازیکن از کنار دروازه هنگ کنگ به بیرون رفت.

دقیقه 86: پاس حاج صفی به سمت محوطه هنگ کنگ می رفت تا کریم انصاری فرد موقعیتی ایجاد کند که توپ از بالای سر مهاجم ایرانی به بیرون رفت./تسنیم

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182878

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.