افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

168 مدرسه برای تامین اسکان فرهنگیان با مدارس فیدر/پیست جایگزین شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 182850
168 مدرسه برای تامین اسکان فرهنگیان با مدارس فیدر/پیست جایگزین شد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

رضا عزتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در سخنانی با اشاره به راه اندازی مجدد مدارس نمونه دولتی متوسطه اول در لرستان اظهار داشت: تشکیل پایگاه های تابستانی. با توجه به نیازها و علایق دانش آموزان در سطح تمامی شهرستان ها به تفکیک رشته و نیاز با تامین تجهیزات و اعتبار لازم اجرا شده است. […]

رضا عزتی در گفتگو با خبرنگار مهر، در سخنانی با اشاره به راه اندازی مجدد مدارس نمونه دولتی متوسطه اول در لرستان اظهار داشت: تشکیل پایگاه های تابستانی. با توجه به نیازها و علایق دانش آموزان در سطح تمامی شهرستان ها به تفکیک رشته و نیاز با تامین تجهیزات و اعتبار لازم اجرا شده است.

احداث 3 گلخانه در حوزه کشاورزی.

وی از ساماندهی سرویس مدارس و ارائه سرویس مدارس استان بر اساس تفاهم نامه وزارت آموزش و پرورش و وزارت کشور خبر داد و گفت: راه اندازی سه آموزشگاه کشاورزی در شهرستان های دلفان، بروجرد و خرم آباد. در راستای توسعه صنعت کشاورزی و صنایع تبدیلی و شرایط اقلیمی لرستان یکی از اقداماتی است که در دستور کار قرار دارد.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان بیان کرد: توسعه زیرساخت های فرهنگی و آموزشی اردوگاه دانش آموزی آیت الله کمالوند با تامین اعتبار 60 میلیارد تومانی وزارت آموزش و پرورش، استانداری و آموزش و پرورش در دستور کار قرار گرفته است. استان.Es.

عزتی بیان کرد: تکمیل سه پروژه نیمه تمام کانون های پرورش فکری کودکان و نوجوانان خرم آباد. فلات کوهستانی و دلفان از دو منبع اعتباری کانون پرورش فکری کشور و استانداری لرستان 20 میلیارد تومب اعتبار می گیرد.

بهسازی، تعمیر و مرمت استخر معلم خرم آباد با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان از محل اعتبارات وزارت آموزش و پرورش، استانداری و نمایندگان خرم آباد و چگانی وی آن را در شورای اسلامی اعلام کرد و گفت: تعمیر و راه اندازی مجدد استخر. سلام پس از بازدید کارشناسان وزارتخانه و برآورد هزینه و تامین مالی صندوق ذخیره فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

مجموعه مدارس اتصال.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به اینکه احیای مدارس شبانه روزی در استان که گامی بلند در مسیر برقراری عدالت آموزشی در استان است، گفت: اجرای 29 طرح دیگر در قالب شهید «سلیمانی». طرح توسعه فضاهای ورزشی درون مدرسه ای و گسترش آن به 40 پروژه با 20 میلیارد تومان در سال آینده از سوی وزارت آموزش و پرورش و سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور خواهیم داشت.

عزتی در بخشی دیگر از سخنان خود از نظارت بر ساخت و تامین مسکن فرهنگیان از طریق تعاونی تامین مسکن و صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد و افزود: مجموعه مدارس اتصال در مناطق عشایری و روستایی که بیش از 10 دانش آموز نیز در دستور کار است.

وی ادامه داد: این امر در قالب طرح شهید «پناهی» با 200 مدرسه با همکاری اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس که انقلابی در مدرسه سازی در استان محسوب می شود و حتی در قالب این طرح انجام می شود. در حال حاضر 168 مدرسه ساخته شده است و این طرح پیشرفت فیزیکی 70 درصدی دارد.

تجهیزات گلخانه

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان با اشاره به راه اندازی و راه اندازی مجتمع مجلل فرهنگی آموزشی در شهر خرم آباد در زمینی به مساحت 2675 متر با ظرفیت سالن، مهمانپذیر و کلاس درس و با معماری برگرفته از فرهنگ ملی و بومی هویت، گفت: این مجموعه تا انتها به اتمام می رسد. دولت سیزدهم عملیاتی می شود.

عزتی در بخشی دیگر از سخنان خود به توسعه کمی و کیفی هنرستان های فنی و حرفه ای و کار و دانش از طریق برنامه های ششم و هفتم توسعه اشاره کرد و اظهار داشت: این امر با همکاری اداره کل آموزشکده نوسازی انجام می شود.

وی گفت: در این راستا تا چهار سال آینده 19 اتاق و 14 گلخانه ساخته می شود.

مدیرکل آموزش و پرورش لرستان گفت: چهار هنرستان و هشت سالن نیز در نظر گرفته شده تا پایان شهریور 1403 تکمیل شود.

عزتی با اشاره به خرید تجهیزات هنرستان ها با اعتباری بالغ بر هشت میلیارد و 700 میلیون تومان گفت: همچنین 40 میلیارد تومان دیگر تجهیزات برای هنرستان های استان خریداری می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182850

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.