افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

جزئیات دستگیری دخترانی که عمداً حجاب کردند در قم + فیلم هشدار

  • کد خبر : 182831
جزئیات دستگیری دخترانی که عمداً حجاب کردند در قم + فیلم هشدار

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، اشرار در عملیات های مختلف شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. برخی از این افراد عمداً در شهر اقدام به کشف حجاب کردند و از این اقدام فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال کردند. برخی دیگر نیز از این حرکات در حال انجام چالش در […]

به گزارش رکنا به نقل از تسنیم، اشرار در عملیات های مختلف شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند. برخی از این افراد عمداً در شهر اقدام به کشف حجاب کردند و از این اقدام فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال کردند.

برخی دیگر نیز از این حرکات در حال انجام چالش در اینستاگرام فیلم تهیه کرده و در فضای مجازی منتشر کرده بودند.

پس از اغتشاشات سال 1401، افرادی که در شهر قم اقدام به هتک حرمت، فحشا و ابتذال کردند و فیلم را در فضای مجازی منتشر کردند، طی عملیات های مختلف توسط نهادهای امنیتی شناسایی، دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.

برخی از این افراد عمداً در شهر اقدام به کشف حجاب کردند و از این اقدام فیلم تهیه و برای شبکه های معاند ارسال کردند.

عده ای نیز با ایجاد چالش هایی در اینستاگرام که ترویج فساد، بی اخلاقی و بی نظمی است و در اغتشاشات سال گذشته همسو با تحرکات علیه ملت ایران بودند، فیلمی از این اقدامات تهیه و در فضای مجازی منتشر کردند.

در ادامه برخی از این افراد در قالب فعالیت در زمینه مدلینگ و وبلاگ نویسی، قانون را نادیده گرفته و به ترویج برهنگی، ابتذال و سبک زندگی مخرب در فضا پرداختند.

بر اساس قانون، انتشار مطالب خلاف اخلاق و عفت عمومی جامعه جرم تلقی می شود و متهم بر اساس قانون ۶۴۰ قانون مجازات اسلامی به حبس از ۳ ماه تا یک سال محکوم می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182831

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.