افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اندرسون: به بازیکنانم تبریک می گویم/با برنامه بازی کردیم – Agencia de Noticias Más | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182802
اندرسون: به بازیکنانم تبریک می گویم/با برنامه بازی کردیم – Agencia de Noticias Más |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا از ساعت ۲۱ امروز در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر برگزار شد. امیر قلعه نویی با 36000 تماشاگر به پایان رسید. مهدی قائدی (24) برای ایران گلزنی کرد. یورن اندرسون سرمربی هنگ کنگ […]

به گزارش خبرنگار مهر ، دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و هنگ کنگ در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا از ساعت ۲۱ امروز در ورزشگاه خلیفه دوحه قطر برگزار شد. امیر قلعه نویی با 36000 تماشاگر به پایان رسید. مهدی قائدی (24) برای ایران گلزنی کرد.

یورن اندرسون سرمربی هنگ کنگ بعد از بازی گفت: باز هم می خواهم به تیمم مثل بازی قبل تبریک بگویم. ما مقابل یکی از بهترین تیم های آسیا که در رده بیست و یکم جهان قرار دارد بازی کردیم. به بازیکنانم برای بازی امروز تبریک می گویم.

وی ادامه داد: امروز فوتبال بازی کردیم و توانستیم در خطوط مختلف از نظر حمله و فشار به ایران فشار بیاوریم.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار مهر مبنی بر اینکه ایران، ژاپن، کره جنوبی و عربستان احتمالات اصلی قهرمانی هستند؟ وی گفت: فکر می کنم امروز تیم بسیار خوبی را دیدیم اما تیم ما کاملا طبق برنامه بازی کرد. در برخی صحنه ها بدشانس بودیم که از موقعیت خود استفاده نکردیم.

وی درباره شرایط تیمش برای بازی بعدی مقابل فلسطین خاطرنشان کرد: در دو بازی خیلی خوب بازی کردیم. فلسطین هم سطح امارات و ایران نیست اما باید تلاش کنیم تا این تیم در بازی آخر برای ما مشکلی ایجاد نکند.

اندرسون ادامه داد: بازیکنان ما از نظر جسمی و روحی در شرایط بسیار خوبی قرار دارند و اکنون به عنوان سومین تیم برتر تلاش می کنیم به مرحله بعد صعود کنیم. ما روی بازی بعدی که باید برنده شویم تمرکز کرده ایم.

سرمربی هنگ کنگ درباره ضربات ایستگاهی تیمش که خطرناک بود، گفت: گاهی اوقات چند ضربه ایستگاهی و کرنر را خوب می زدیم اما باید ضربات پایانی را بهتر بزنیم. ما باید همیشه قوی ترین ها را برای بازی آماده کنیم و تلاش ما در همین موضوع است.

وی در پایان گفت: در مقایسه با بازی قبلی مقابل ایران که چند ماه پیش انجام دادیم، سعی کردیم دفاع و حمله را بهتر برنامه ریزی کنیم. در آن زمان یک بازیکن مصدوم داشتیم که در این بازی بهتر بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182802

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.