افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
8

استایل خود را با جواهرات تاپ و لوکس بسازید. با این دستبندها مد شوید

  • کد خبر : 18280
استایل خود را با جواهرات تاپ و لوکس بسازید.  با این دستبندها مد شوید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- طلا یکی از با ارزش ترین و پرطرفدارترین جواهرات به شمار می رود، به ویژه دستبندهای طلا یکی از جذاب ترین جواهراتی است که زنان استفاده می کنند، از این رو در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، دستبندهای طلا همیشه وجود دارد. آن […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانانیوز- طلا یکی از با ارزش ترین و پرطرفدارترین جواهرات به شمار می رود، به ویژه دستبندهای طلا یکی از جذاب ترین جواهراتی است که زنان استفاده می کنند، از این رو در گنجینه های یافت شده توسط باستان شناسان، دستبندهای طلا همیشه وجود دارد. آن گنجینه ها بررسی بهترین مدل های دستبند طلای شیک بسیار مهم است زیرا اکسسوری ها یکی از مهم ترین عناصر افزایش زیبایی و جذابیت هر فرد هستند. در واقع این اکسسوری استایل فرد را کامل می کند و استفاده از آن برای خوش پوشیدن مهم است، بنابراین چه بخواهید روی جواهرات با ارزش سرمایه گذاری کنید یا یک هدیه بدهید، چه به دنبال یک استایل شیک و کلاسیک باشید یا به دنبال زرق و برق باشید، ما آن را انتخاب کرده ایم. بهترین دستبندهای طراح برای ارضای سلیقه شما برای مد.

دستبند

این مدل از دستبندها با نام های دستبند پلیس و دستبند باز نیز شناخته می شود. این دستبند طلای خاص نوعی دستبند طلایی است که پهن و ضخیم است و کاملا بسته نمی شود و قفل و گیره ندارد و هنگام گذاشتن روی مچ به جای قفل فضای خالی دارد. این نوع دستبندها منعطف هستند و به راحتی و راحت تا یا باز می شوند، علاوه بر این می توانید نام، تاریخ یا متن دلخواه خود را بر روی آن ها حک کنید و آن را به زینتی بی نظیر برای خود تبدیل کنید. این دستبند پلیس طلا یکی از محبوب ترین مدل های دستبند طلا مردانه. در سال های اخیر مورد استقبال افراد زیادی قرار گرفته است.

دستبند نخی

دستبندهای رشته ای به عنوان دستبند آرزو نیز شناخته می شوند. دستبندهای رشته ای بسیار شبیه به دستبندهای دوستی هستند. اما در دستبندهای رشته ای فقط از یک یا دو رشته استفاده می شود و به هم بافته نمی شوند. وقتی دستبند آرزو می شکند و از دستتان می افتد، وقت آن است که آرزویتان را برآورده کنید. برای ساخت دستبندهای رشته ای از موادی مانند مهره های کوچک، چرم، کنف، نقره، طلا، مروارید، مروارید واقعی و مهره های چوبی نیز استفاده می شود. ظاهر این دستبندها به گونه ای است که به نظر می رسد فرد چند دستبند به دست دارد در حالی که فقط یک قفل دارد. در هر شرایطی می توانید از دستبندهای نخی استفاده کنید و با هر نوع و مدلی مطابقت دارند.

009

دستبند برایان آنتونی

عیوبت را بپذیر، همه ما زمین خوردیم اما بلند شدیم و یاد گرفتیم دوباره زندگی کنیم. این یک پیام بسیار قدرتمند در پشت دستبند رنگارنگ و در عین حال ظریف و زیبا شکسته برایان آنتونیس است. این یک قطعه کلاسیک برای جعبه جواهرات شما است. به خودی خود عالی و به همان اندازه برای لایه بندی عالی است.

دستبند شکسته

دستبند سنگ تولد

با این دستبند سنگ ماه تولد خود را منحصر به فرد کنید. یک دستبند زنانه که قدرت سنگ تولد شما را در یک نمایشگر پر زرق و برق به کار می گیرد و برای به نمایش گذاشتن سبک براق و مینیمال شما عالی است.

ماه تولد

دستبند تنیس

دستبند تنیس یکی از کلاسیک ترین و شیک ترین گزینه های شما برای هر مناسبتی خواهد بود. دستبند تنیس یک دستبند زیبا و ساده است و از چندین سنگ یکسان به هم متصل شده تشکیل شده است. سنگ ها می توانند الماس، مکعب، زیرکونیا، سواروسکی، نگین و غیره باشند. دستبندهای تنیس معمولاً با یک گیره به مچ دست بسته می شوند. انتخاب این نام برای این نوع دستبند به دلیل اتفاقی است که در مسابقه تنیس رخ داده است. در یکی از بازی‌های تنیس معروف کریس اورت، این دستبند از دست او خارج شد و تا پیدا شدن دستبند متوقف شد. پس از این اتفاق این نوع دستبند به دستبند تنیس معروف شد.

دستبند_تنیس_زیبا_0

47ab2810f2c352ab11578f6d0b111b5c

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18280

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.