افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
7

برای خوش تیپ بودن خود را به لباس و شلوار محدود نکنید، اکسسوری ها نیز مهم هستند. اینجوری الماس هر مهمانی باش

  • کد خبر : 18277
برای خوش تیپ بودن خود را به لباس و شلوار محدود نکنید، اکسسوری ها نیز مهم هستند.  اینجوری الماس هر مهمانی باش

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز برای داشتن یک استایل شیک علاوه بر عناصر اصلی باید به جزئیات نیز توجه کرد. در واقع نمی توانید تنها با تکیه بر مانتو و شلوار ظاهری جذاب برای خود بسازید، بلکه باید جزئیاتی را به آن اضافه کنید. به این جزئیات که استایل را […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:

به

شایانوز برای داشتن یک استایل شیک علاوه بر عناصر اصلی باید به جزئیات نیز توجه کرد. در واقع نمی توانید تنها با تکیه بر مانتو و شلوار ظاهری جذاب برای خود بسازید، بلکه باید جزئیاتی را به آن اضافه کنید. به این جزئیات که استایل را کامل می کند اکسسوری می گویند. اکسسوری ها به تنهایی پوشیده نمی شوند، اما وقتی در کنار لباس اصلی قرار می گیرند جلوه زیبایی می دهند. در واقع اکسسوری هایی وجود دارند که استایل شما را زنده می کنند.

بیایید با یک مثال ساده نقش لوازم جانبی را توضیح دهیم. تصور کنید اگر مردی کت و شلوار بسیار شیک بپوشد اما کمربند نبندد، مطمئنا استایل جذابی نخواهد داشت. بنابراین می توان نتیجه گرفت که اکسسوری برخلاف معنای آن که «اکسسوری» است، عنصری کلیدی در صنعت مد محسوب می شود.

لوازم جانبی در صنعت مد به دو دسته تقسیم می شوند: لوازم جانبی پوشیدنی و لوازم جانبی پوشیدنی. در زیر توضیح داده ایم که هر نوع لوازم جانبی شامل چه مواردی است:

لوازم جانبی قابل حمل

لوازم جانبی قابل حمل شامل کیف و کیف، عینک آفتابی، پنکه، چتر، کیف جیبی، کراوات، جاکلیدی و آویزهای مختلف است.

لوازم جانبی قابل حمل

لوازم جانبی استفاده شده شامل روسری، روسری، روسری، کفش، کراوات، کلاه، کمربند و بند شلوار، دستکش، جواهرات، ساعت، دستبند، شال، روسری و جوراب است.

در این مقاله قصد داریم شما را با چند اکسسوری پرکاربرد آشنا کنیم که می توانند معجزه ای از سبک باشند، پس با ما همراه باشید.

ساعت مچی

ساعت مچی یکی از لوازم جانبی مهم و مکمل است که تاثیر بسیار مثبتی در ظاهر شما دارد. هنگام انتخاب ساعت مناسب، باید چند نکته را رعایت کنید. اول از همه به رسمی یا غیر رسمی بودن استایل خود توجه کنید و بر اساس استایل خود ساعتی مناسب انتخاب کنید. ساعتی که انتخاب می کنید باید متناسب با مچ دست شما باشد. به گزارش شایانانیوز، انتخاب ساعت مچی با صورت درشت یا صورت کوچک که با مچ دست شما همخوانی ندارد، قطعا زیبایی شما را از بین می برد. اگر بند ساعت شما چرم است، می توانید آن را با کیف و کفش خود ست کنید.

AdobeStock_286367886-scaled-1

کمربند

اگر فقط برای اینکه شلوارتان را تنگ نگه دارید از کمربند استفاده می کنید، قطعاً از مد روز فاصله دارید زیرا کمربند یکی از پرکاربردترین اکسسوری هایی است که می تواند ظاهر شما را ساده کند. اگر کمربند را با توجه به قد و فرم اندام خود و همچنین با توجه به سایر عناصر به کار رفته در استایل خود انتخاب کنید، جذابیت استایل شما چندین برابر می شود. برای داشتن ظاهری زیبا، بسیار مهم است که بدانید از کدام کمربند استفاده کنید. اگر کوتاه قد هستید، یک کمربند نازک و تک رنگ بپوشید. این نوع کمربند برای افراد کوتاه قد و لاغر مناسب است. اگر قد بلندی دارید، کمربندهای پهن مناسب ترین شکل را به فرم بدن شما می دهند.

6-1

عینک آفتابی

عینک آفتابی اکسسوری جذاب و کاربردی است که در صورت انتخاب صحیح می تواند استایل شما را تغییر دهد. شما می توانید عینک آفتابی را با لباس های خود و با سایر اکسسوری ها ترکیب کنید. پس راه اندازی آن اصلا سخت نیست. هنگام انتخاب عینک باید عینکی را انتخاب کنید که با فرم صورت و رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد.

sabaRico-com--472-4902

اگر دوست دارید زیبا و زیبا باشید، صفحه مد ما را دنبال کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=18277

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.