افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
3

قتل یک تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

  • کد خبر : 182766
قتل یک تاجر تهرانی در میرداماد + عکس و جزئیات خبرنگار رکنا از صحنه جنایت

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 10 صبح چهارشنبه 8 دی ماه عقربه ها نشان می دادند که مرد جوانی به نام مجید وارد ساختمانی 6 طبقه در خیابان میرداماد شد. مردی 38 ساله وارد طبقه اول شرکت برادر ناتنی خود شد و از منشی شرکت بازرگانی برای ورود به اتاق برادرش اجازه خواست و سپس […]

به گزارش اختصاصی رکنا، ساعت 10 صبح چهارشنبه 8 دی ماه عقربه ها نشان می دادند که مرد جوانی به نام مجید وارد ساختمانی 6 طبقه در خیابان میرداماد شد.

مردی 38 ساله وارد طبقه اول شرکت برادر ناتنی خود شد و از منشی شرکت بازرگانی برای ورود به اتاق برادرش اجازه خواست و سپس با راهنمایی منشی شرکت به اتاق رفت. مرد از منشی خواست که اجازه ورود کسی را به اتاق ندهد تا بتواند با برادرش خلوت کند.

مجید وارد اتاق شد و در را پشت سرش بست و منشی شرکت برای لحظه ای تعجب کرد و پشت در به صحبت های دو برادر گوش داد و وقتی دید همه چیز آرام است به سمت میزش رفت و حتی نه نیم ساعتی نگذشته بود که ناگهان صدای درگیری دو برادر شنیده شد و مدیر شرکت با فریاد کمک خواست.

منشی جوان با توجه به قفل بودن اتاق مدیر به راهروی شرکت دوید و از همکارش که جوانی بود کمک خواست.

مرد جوان و منشی شرکت با زدن در می خواستند یکی از برادران در را باز کند اما پس از چند لحظه سکوت همه جا را فرا گرفت و دیگر صدای مدیر شرکت به گوش نمی رسید و سپس The برادر صغیر فریاد زد و گفت من محمود را کشتم.

با شنیدن این صدا، مرد جوان و منشی شرکت قصد شکستن در را داشتند و وقتی وارد اتاق شدند، محمد روی زمین افتاده بود و وقتی برادر جوان برای فرار به سمت پنجره اتاق رفت، خود را به پایین پرت کردند. از آنجا و این در. او قبل از این اقدام برادرش را با چاقو مجروح کرد. آدم کشی خودکشی کرد.

کارمند شرکت به سرعت وارد عمل شد و برادر مدیر شرکت را به زمین سنجاق کرد و قبل از هر اقدامی این مرد برادرکش او را به اتاق کوچکی در داخل دفتر تجاری منتقل کرد و در را به روی او بست و سپس منشی شرکت که شوکه شده با اورژانس تماس گرفت و آنها با پلیس تماس گرفتند.

خیلی زود تیم های امدادی در محل حاضر شدند و با ورود ماموران کلانتری 103 گاندی به صحنه جنایت، تیم های پزشکی مرگ مرد 58 ساله را تایید کردند و همین کافی بود تا صحنه خونین جنایت در میرداماد باشد. به بازپرس ویژه قتل گزارش شد.

بازپرس محمدمهدی برائه از بند 3 دادسرای جنایی تهران به همراه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران و تیم شناسایی هویت و کارشناسان پزشکی قانونی برای بررسی صحنه جنایت وارد ساختمان صحنه جنایت شدند.

قتل در خیابان میرداماد تهران

بازپرس ویژه قتل از ابتدا دستور انتقال قاتل مجروح را برای مداوا به بیمارستان صادر کرد و متهم تحت نظر به بیمارستان رفت و در بررسی صحنه جنایت، کارشناسان پزشکی قانونی اعلام کردند که محمد با 16 ضربه چاقو به قتل رسیده است. شدت جراحات چاقو به حدی بود که محمد در همان اوایل و قبل از رسیدن تیم های امدادی تسلیم مرگ شده بود.

تحقیقات پلیسی نشان داد محمود و قاتل برادر ناتنی هستند و سال ها با هم اختلافات مالی داشتند و آخرین بار قاتل برای پیگیری یک سند ملکی به دفتر برادرش مراجعه کرد و سعی کرد محمود نامی را به او بدهد. سند خانه درخواست برادر رد شد و این منجر به درگیری خونین و قتل شد.

در ادامه تحقیقات با توجه به اینکه قاتل قبل از ورود به شرکت برادرش چاقو به همراه داشت، مشخص شد وی به انگیزه کشتن برادرش وارد ساختمان شده است.

در ادامه تحقیقات مشخص شد مقتول جنایت برای مقاومت در برابر ضربات چاقو برادرش تمام تلاش خود را انجام داده و با دست سعی در محافظت از سر و صورت خود داشته اما اقدامات وی برای دفاع از خود بی نتیجه مانده است.

قتل در خیابان میرداماد تهران

از قطرات خون اطراف جسد مخابره شد و مشخص شد قاتل با تمام قوا به برادرش حمله کرده و ضربه محکمی به وی وارد کرده به طوری که به نظر می رسد قاتل با چاقویی که به همراه داشت به قصد قتل وارد اتاق شده است.

بازپرس برا از بند 3 دادسرای جنایی تهران درباره این پرونده به رکنا گفت: با توجه به اسناد و مدارک موجود در صحنه جنایت مشخص شد قاتل با نقشه قتل وارد ساختمان شده و پس از قتل نیز اقدام به خودکشی کرده است. . درمان به بیمارستان منتقل شده است.

وی افزود: متهم پس از درمان برای تحقیقات بیشتر و مشخص شدن انگیزه و نحوه قتل برادرش در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

قتل در خیابان میرداماد تهران

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182766

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.