افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
3

برتری اندونزی بر ویتنام/ زنگ خطر برای ژاپن به صدا درآمد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182733
برتری اندونزی بر ویتنام/ زنگ خطر برای ژاپن به صدا درآمد – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام جمعه امروز از ساعت 18 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر در مرحله دوم رقابت های جام ملت های آسیا و گروه D به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به پایان رسید. با پیروزی 1-0 اندونزی. . . تنها گل این دیدار […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام جمعه امروز از ساعت 18 در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر در مرحله دوم رقابت های جام ملت های آسیا و گروه D به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار به پایان رسید. با پیروزی 1-0 اندونزی. . .

تنها گل این دیدار را «اسنوی» (41) برای اندونزی به ثمر رساند.

اندونزی در نیمه اول برتری دارد

تیم ملی ویتنام علیرغم شکست 4-2 ژاپن در اولین بازی خود عملکرد چشمگیری داشت و موفق شد بازی موفقی را به نمایش بگذارد. اندونزی نیز در اولین دیدار خود مقابل عراق با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و این دیدار را می توان به نوعی تنها شانس هر دو تیم برای پیروزی دانست تا از این فرصت برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان یکی از تیم ها استفاده کنند. 4 تیم بهترین در بین تیم های سوم 6 گروه.

در این دیدار این تیم اندونزی بود که بازی تهاجمی تری به نمایش گذاشت و اگرچه در ایجاد موقعیت گلزنی موفقیت چندانی کسب نکرد اما به نظر می رسید یکی از تاکتیک های این تیم استفاده از شوت های از راه دور توسط بازیکن شماره 12 این تیم باشد. تیم “پراتاما آرهام” نام داشت و توانایی ارسال توپ را روی سر بازیکنان تیم در داخل محوطه جریمه با استفاده از ضربات بلند داشت. تمرکز تیم ویتنامی بیشتر روی ضدحملات بود.

در دقیقه 40 حملات بازیکنان اندونزی به گل رسید و در حالی که “اسنوی” بازیکن چهاردهم این تیم در داخل محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ بود با خطای مدافع متوقف شد. ویتنام و داور خطای پنالتی قرمزپوشان اندونزیایی را اعلام کرد و «اسنوی» آن را درست کرد. اندونزی گل اول را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار را با شکست یک بر صفر ویتنام به پایان رساند.

ناکامی ویتنام در نیمه دوم

بازیکنان ویتنام به امید جبران شکست نیمه اول، در نیمه دوم تهاجمی شروع کردند اما موفق نشدند و باعث شدند بازیکنان اندونزی بهتر بازی کنند و بازی را کنترل کنند.

در دقیقه 91 و پس از یک ضد حمله سریع، بازیکن اندونزی در آستانه ورود به محوطه ویتنام بود که با خطای لی فام مدافع ویتنامی روبرو شد و داور کارت زرد دوم را به او نشان داد. این بازیکن و ویتنام وارد وقت اضافه 10 دقیقه ای شدند که اعلام کردند با 10 نفر به کار خود ادامه می دهند. در دقایق باقی مانده ویتنام با یک بازیکن کمتر نتوانست کاری انجام دهد تا این دیدار با برتری یک بر صفر اندونزی به پایان برسد.

در پایان دور دوم این مسابقات، تیم عراق با 6 امتیاز صدرنشین گروه D است. ژاپن و اندونزی 3 امتیازی هستند و ویتنام بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد. خط دفاعی شکننده ژاپن مقابل تیم های ویتنام و عراق از یک سو و بازی متمرکز اندونزی مقابل ویتنام شاید زنگ خطری را برای ژاپن به صدا درآورد که در آخرین بازی باید به مصاف اندونزی برود و این تیم روزهای بدی را پشت سر گذاشت. کسب 3 امتیاز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182733

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.