افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
0

اسمارتک نیوز » برای خرید بازیکن پرسپولیس را بشکنید

  • کد خبر : 182707
اسمارتک نیوز » برای خرید بازیکن پرسپولیس را بشکنید

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با وجود اینکه هنوز کادرفنی تیم پرسپولیس مشخص نشده و سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است، اما سران این باشگاه برای دوری از نقل و انتقالات قصد دارند یک یا دو بازیکن جذب کنند. . عبدالکریم حسن بازیکن قطری و جواد آقایی پور بازیکن تیم استقلال خوزستان دو […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، با وجود اینکه هنوز کادرفنی تیم پرسپولیس مشخص نشده و سرمربی جدید این تیم انتخاب نشده است، اما سران این باشگاه برای دوری از نقل و انتقالات قصد دارند یک یا دو بازیکن جذب کنند. .

عبدالکریم حسن بازیکن قطری و جواد آقایی پور بازیکن تیم استقلال خوزستان دو بازیکن مورد نظر باشگاه پرسپولیس هستند که مذاکرات برای جذب این دو بازیکن ادامه دارد. محمد خدابندلو دیگر بازیکنی است که مسئولان پرسپولیس در تلاش هستند تا رضایت مدیران مس رفسنجان را برای به خدمت گرفتن او جلب کنند.

در حالی که زمزمه هایی مبنی بر معامله با این بازیکنان به گوش می رسد، مسئولان باشگاه پرسپولیس صحبتی از عقد قرارداد با این بازیکنان نمی کنند.

یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس در این خصوص گفت: مشکلاتی پیش می آید که پرسپولیس نتواند بازیکن جذب کند اما تلاش می کنیم هر چه زودتر وضعیت بازیکنان مورد نظر خود را مشخص کنیم.

وی بدون اشاره به اینکه کدام نقل و انتقالات قطعی شده است، خاطرنشان کرد: طی دو روز آینده اخباری در اختیار هواداران پرسپولیس قرار خواهد گرفت.

این اظهارات در حالی مطرح شد که باشگاه پرسپولیس با این بازیکنان به توافقات خوبی دست یافته و احتمالا به زودی اسامی بازیکنان جدید پرسپولیس در رسانه ها منتشر خواهد شد. البته به گفته همین مسئول، بازیکن دیگری نیز در مرحله پیوستن به پرسپولیس قرار دارد که نامی از وی برده نشده است.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182707

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.