افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

برتری اندونزی مقابل ویتنام در نیمه اول – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182657
برتری اندونزی مقابل ویتنام در نیمه اول – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام در دومین دوره رقابت های جام ملت های آسیا و گروه D از ساعت 18 امروز جمعه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به مصاف یکدیگر رفتند. تک گل نیمه اول را «اسنوی» (41) برای اندونزی به ثمر رساند. نیمه اول تیم ملی ویتنام […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های ملی فوتبال اندونزی و ویتنام در دومین دوره رقابت های جام ملت های آسیا و گروه D از ساعت 18 امروز جمعه در ورزشگاه عبدالله بن خلیفه قطر به مصاف یکدیگر رفتند.

تک گل نیمه اول را «اسنوی» (41) برای اندونزی به ثمر رساند.

نیمه اول

تیم ملی ویتنام علیرغم شکست 4-2 ژاپن در اولین بازی خود عملکرد چشمگیری داشت و موفق شد بازی موفقی را به نمایش بگذارد. اندونزی نیز در اولین دیدار خود مقابل عراق با نتیجه 3 بر یک شکست خورد و این دیدار را می توان به نوعی تنها شانس هر دو تیم برای پیروزی دانست تا از این فرصت برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی به عنوان یکی از تیم ها استفاده کنند. 4 تیم بهترین در بین تیم های سوم 6 گروه.

در این دیدار این تیم اندونزی بود که بازی تهاجمی تری به نمایش گذاشت و اگرچه در ایجاد موقعیت گلزنی موفقیت چندانی کسب نکرد اما به نظر می رسید یکی از تاکتیک های این تیم استفاده از شوت های از راه دور توسط بازیکن شماره 12 این تیم باشد. تیم “پراتاما آرهام” نام داشت و توانایی ارسال توپ را روی سر بازیکنان تیم در داخل محوطه جریمه با استفاده از ضربات بلند داشت. تمرکز تیم ویتنامی بیشتر روی ضدحملات بود.

در دقیقه 40 حملات بازیکنان اندونزی به گل رسید و در حالی که “اسنوی” بازیکن چهاردهم این تیم در داخل محوطه جریمه ویتنام صاحب توپ بود با خطای مدافع متوقف شد. ویتنام و داور خطای پنالتی قرمزپوشان اندونزیایی را اعلام کرد و «اسنوی» آن را درست کرد. اندونزی گل اول را به ثمر رساند و نیمه اول این دیدار را با شکست یک بر صفر ویتنام به پایان رساند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182657

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.