افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
1

صدور برگ ترخیص مالیاتی به ارزش 20 میلیارد تومان با انجام 1100 مورد بازرسی

  • کد خبر : 182627
صدور برگ ترخیص مالیاتی به ارزش 20 میلیارد تومان با انجام 1100 مورد بازرسی

به گزارش بازار، هادی سبحانیان با اشاره به اینکه بسیاری از گلایه های امروز مردم به میزان پرداخت مالیات نیست، بلکه به تبعیض هایی است که گاهی وجود دارد، اشاره کرد. وی تاکید کرد: مردم می گویند مالیات آنها باید عادلانه باشد یعنی بین همه فعالان اقتصادی توزیع و دریافت شود. وی تصریح کرد: برای […]

به گزارش بازار، هادی سبحانیان با اشاره به اینکه بسیاری از گلایه های امروز مردم به میزان پرداخت مالیات نیست، بلکه به تبعیض هایی است که گاهی وجود دارد، اشاره کرد. وی تاکید کرد: مردم می گویند مالیات آنها باید عادلانه باشد یعنی بین همه فعالان اقتصادی توزیع و دریافت شود.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به این هدف باید عاملان و بانیان این تبعیض را شناسایی کنیم. یکی از ریشه ها و مجاری این بی عدالتی ها، بسترها و ابزارهای فساد است که برای شناسایی و ریشه کنی آن از دو مسیر وارد می شویم. یکی پرونده و جلسات محلی است.

و افزود: راه دوم در مبارزه با فساد، سیستمی است. نظام مند کردن نظام مالیاتی ما را از برخوردها و قضاوت های شخصی دور نگه می دارد. ما این را رسالت خود می‌دانیم که مداخلات مردم را کاهش دهیم و بر مبنای سیستمی بسترسازی کنیم.

سبحانیان بیان کرد: ظرفیت های قانونی خوبی در زمینه مبارزه با فساد وجود دارد از جمله سامانه افشاگری که یک درصد مالیات وصول شده به افشاگر فرار مالیاتی پاداش تعلق می گیرد.

رئیس سازمان امور مالیاتی تصریح کرد: در این زمینه برای اولین بار یک افشاگر فرار مالیاتی بیش از 500 میلیون تومب پاداش دریافت کرد و امکان افزایش این مبلغ وجود دارد.

وی با بیان اینکه تاکنون بیش از 30 هزار شکایت از طریق سامانه شکایات دریافت کرده ایم و سازمان مالیاتی نیز از این منظر پیگیر این عزم جدی است، اظهار کرد: مبلغ گزارش نشت پرداخت می شود.

معاون وزیر اقتصاد و دارایی با بیان اینکه پارادایم نظام مالیاتی باید مبتنی بر صحت مطالبات مودیان باشد که با کمک سامانه هوشمند مالیاتی مبتنی بر حاکمیت داده محقق می شود، گفت: آگهی بازرگانی قانون پایانه ها و سیستم مودیان، می تواند اظهارات را معتبر کند.” او یک مالیات دهنده است.

سبحانیان افزود: از ابتدای این دولت تاکنون بیش از 1100 ممیزی مالیاتی انجام داده ایم که منجر به صدور گواهی مالیاتی به ارزش حدود 200 میلیارد ریال و حدود 65 میلیارد ریال تایید شده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182627

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.