افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » شانس صعود تیم هندبال مردان آسیا سخت می شود

  • کد خبر : 182554
اسمارتک نیوز » شانس صعود تیم هندبال مردان آسیا سخت می شود

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در سال 2025 از 30 دی ماه در منامه بحرین آغاز شد و در آذرماه در دومین دیدار خود در این مرحله به مصاف تیم قطر رفت. آنها با قبول شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی فرصت […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان آسیا و انتخابی قهرمانی جهان در سال 2025 از 30 دی ماه در منامه بحرین آغاز شد و در آذرماه در دومین دیدار خود در این مرحله به مصاف تیم قطر رفت. آنها با قبول شکست مقابل مدافع عنوان قهرمانی فرصت صعود به نیمه نهایی را از دست دادند و کار برای تیم ایران سخت شد.

شاگردان مجید رحیمی زاده در حالی به مصاف تیم قدرتمند و چند ملیتی قطر رفتند که این تیم در این رقابت ها با کسب 9 مدال و قهرمان پنج دوره قبلی این بازی ها و با سابقه یک مدال جهانی، به کسب مدال طلای این مسابقات افتخار می کند. بازی ها دوباره

هندبالیست های ایران در نیمه اول این دیدار با نتیجه 15 بر 13 مقابل این تیم عربی شکست خوردند. در نیمه اول میلاد قلندری بازیکن جوان ایرانی از ناحیه پای راست مصدوم شد و بازی را از دست داد.

در ادامه این دیدار حساس، تیم ایران در دقیقه 12 نیمه دوم موفق شد بازی را بر روی 20 به تساوی بکشاند اما این تساوی بلافاصله به دلیل اشتباهات فردی در حمله و دفاع به فرصتی برای قطری ها تبدیل شد. و در نهایت این دیدار با نتیجه 27.23 به پایان رسید تا به سود تیم قطر به پایان برسد.

با این نتیجه تیم قطر با کسب دو پیروزی مقابل امارات و ایران به عنوان سرگروه، صعود خود را به جمع چهار تیم اول قطعی کرد و جواز حضور در مسابقات جهانی را نیز به دست آورد. ایران با قبول این شکست شانس کمتری برای صعود به نیمه نهایی بازی ها خواهد داشت.

تیم هندبال مردان ایران در دور قبلی این بازی ها در جایگاه چهارم قرار گرفت و پس از سال ها جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد.

در ادامه این رقابت ها هندبالیست های کشور یکشنبه اول بهمن ماه به مصاف تیم امارات می روند.

مجتبی حیدرپور، محمد سیاوشی، افشین صادقی، علی رحیمی کازرونی، رضا عزتی، یونس اطهری، میلاد قلندری، محمدمهدی بهنام نیا، آرمان رحمانی، وحید مسعودی، امیرعباس سلطانی، محمد صفری، مهران رهنما، کامیار طاهری، کیارش طاهری. کبیریان، جو، سلامان بربات، محمدرضا اورعی، سعید باخاری و پویا نوروزی نژاد 20 بازیکنی هستند که تیم ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

روح اله اکرمی نیا (مربی)، مجید رحیمی زاده (مربی)، مهدی درهی، مهدی قشقایی راد، کاظم ناصر لفته و علی بخشی کادر مربیگری تیم ملی هندبال کشور را تشکیل می دهند.

بیست و یکمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی آسیا و مسابقات انتخابی قهرمانی جهان 2025 بین کرواسی، دانمارک و نروژ از 21 ژانویه تا 14 بهمن ماه در منامه بحرین برگزار می شود. با کاهش سهمیه قاره آسیا تنها چهار تیم اول این رقابت ها راهی جام جهانی خواهند شد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182554

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.