افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » شایعه ستاره برزیلی; انصراف نیمار از الهلال؟

  • کد خبر : 182531
اسمارتک نیوز » شایعه ستاره برزیلی;  انصراف نیمار از الهلال؟

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، غیبت نیمار در لیست بازیکنان الهلال باعث شده تا اخباری مبنی بر فسخ قرارداد او منتشر شود اما همه این اخبار کذب است. شایعات مربوط به فسخ قرارداد توسط سیف السیف روزنامه نگار معروف تکذیب شد. این گزارش توضیح می‌دهد که این برزیلی در ترکیب الهلال برای لیگ حرفه‌ای […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، غیبت نیمار در لیست بازیکنان الهلال باعث شده تا اخباری مبنی بر فسخ قرارداد او منتشر شود اما همه این اخبار کذب است. شایعات مربوط به فسخ قرارداد توسط سیف السیف روزنامه نگار معروف تکذیب شد.

این گزارش توضیح می‌دهد که این برزیلی در ترکیب الهلال برای لیگ حرفه‌ای عربستان نیست، زیرا این باشگاه مجبور شد جا برای بازیکن خارجی دیگری باز کند، زیرا اخیراً رنان لودی را از مارسی به خدمت گرفته است. در حال حاضر، لیگ تنها به هشت بازیکن خارجی اجازه ثبت نام در یک زمان می دهد و مصدومیت نیمار در پایان فصل، جایی را برای لودی برای ثبت نام باز می کند.

وینگر سابق بارسلونا هنگام بازی برای برزیل مقابل اروگوئه در مقدماتی جام جهانی در 18 اکتبر از پارگی رباط صلیبی قدامی و مینیسک زانوی چپ خود دچار پارگی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت.

از آن زمان او دیگر برای تیم ملی عربستان بازی نکرد و شایعاتی مبنی بر فسخ قرارداد او به گوش می رسید که روزنامه نگاران مطرحی مانند السیف و فابریزیو رومانو آن را تکذیب کردند.

اگرچه الهلال نام نیمار را در ترکیب زمستانی امسال قرار نداد، اما در صورت بازگشت نیمار از مصدومیت در پایان فصل، می تواند در لیگ قهرمانان آسیا و هر تورنمنت خارجی شرکت کند. اما قوانین فوتبال عربستان این بازیکن برزیلی را از حضور در رقابت های ملی عربستان از جمله کوپا دل ری باز می دارد.

قرارداد نیمار در حال حاضر فسخ نشده است و او می تواند فصل آینده پس از بازگشت از مصدومیت در عربستان به بازی خود ادامه دهد.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182531

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.