افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

ساندنس 2024 کار خود را آغاز کرد / افتتاحیه «قصه های عجیب» – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 182427
ساندنس 2024 کار خود را آغاز کرد / افتتاحیه «قصه های عجیب» – خبرگزاری مهر |  اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از چهارشنبه برفی در پارک سیتی که از سر و صدای ورود مردم به جشنواره کاسته شد، جشنواره فیلم ساندنس روز افتتاحیه خود را در پنج شنبه آفتابی آغاز کرد. تنها چیزی که لازم بود این بود که مقدار زیادی گرد و غبار در همه جا […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ورایتی، پس از چهارشنبه برفی در پارک سیتی که از سر و صدای ورود مردم به جشنواره کاسته شد، جشنواره فیلم ساندنس روز افتتاحیه خود را در پنج شنبه آفتابی آغاز کرد. تنها چیزی که لازم بود این بود که مقدار زیادی گرد و غبار در همه جا پاشیده شود تا پس زمینه ای عالی برای سلفی ها و پست های رسانه های اجتماعی فراهم شود.

آن روز، جمعیتی که برای تماشای جشنواره جمع شده بودند، برای اکران فیلم «قصه‌های عجیب» در صف ایستاده بودند و در نهایت ده‌ها نفری که در صف منتظر بودند، برای رسیدن به این مراسم رها شدند.

“قصه های عجیب و غریب” همکاری ساندنس بین کارگردانان رایان فلک و آنا بودن است که در سال 2006 موفق به ساخت فیلم “نیمه نلسون” ساندنس شدند. این زوج اخیراً روی فیلم ابرقهرمانی 2019 “کاپیتان مارول” کار کرده اند. “قصه های عجیب و غریب” بازگشتی به ریشه های قدیمی خود است: یک سریال ترسناک، هیجان انگیز و کمدی که ادای احترام به اوکلند دهه 1980 است. در این فیلم پدرو پاسکال، جی الیس، نورمنی، دومینیک تورن، بن مندلسون، جی یونگ یو و آنگوس کلود فقید همگی جلوی دوربین رفته‌اند.

این فیلم گلچین مجموعه ای از داستان ها از جمله پانک ها در برابر نازی ها در جنگجویان والتر هیل و رقابت رپ با نورمانی و تورن است. همچنین یک داستان انتقامی با بازی پاسکال به عنوان یک مدیر بازنشسته شرط بندی ورزشی دارد. همچنین یک فیلم اکشن وحشیانه با بازی جی الیس در حال کشتن ده ها و ده ها برتری طلب سفیدپوست وجود دارد که یادآور بسیاری از فیلم های کلاسیک کونگ فوی است، از جمله کت و شلوار زرد رنگی که بروس لی در بازی مرگ و اوما تورمن در فیلم بیل را بکشند. .

«قصه های عجیب» نیز نامه ای عاشقانه به منطقه به ویژه موسیقی محلی است. تماشاگران ساندنس در طول بسیاری از سکانس های فیلم بسیار هیجان زده به نظر می رسیدند و در لحظات پیروزمندانه بارها فیلم را تشویق و تشویق می کردند. او در پایان این فیلم سریال را با نمایشنامه «عاشق با آنگوس کلود» با تشویق شدید تماشاگران به پایان رساند. پس از آن، فلک و باودن برای پرسش و پاسخ روی صحنه رفتند و با ذکر نام های زیادی از جمله پاسکال، نورمانی و الیس از بازیگران خود تشکر کردند.

وقتی از الیس خواسته شد روز مورد علاقه خود را در صحنه فیلمبرداری بازگو کند، داستانی درباره شوخی با پاسکال، مندلسون و آنگوس کلود که جولای گذشته در خانه خانواده اش در اوکلند درگذشت، تعریف کرد.

این فیلم یکی از چندین فیلمی است که به دنبال پخش کننده است و در بین مخاطبان ساندنس مدیرانی از نتفلیکس، سونی پیکچرز کلاسیک و نئون حضور داشتند تا این نوع موارد را از دست ندهید.

در روز افتتاحیه، ساندنس همچنین چندین نمایش پرمورد دیگر را برای اولین بار اجرا کرد، از جمله اولین مستندهای State of the Girls و Superman: The Christopher Reeve Story و همچنین Wenny Weedy Wichy درباره افراد فوق ثروتمند.

این جشنواره از 18 ژانویه (28 آذر) آغاز شده و تا 28 همین ماه (8 بهمن) ادامه خواهد داشت.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182427

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.