افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
3

داشتن صورت خوب و پوست خوب لازم است / بهترین مرطوب کننده ها را می زنند و دوست دارند

  • کد خبر : 182418
داشتن صورت خوب و پوست خوب لازم است / بهترین مرطوب کننده ها را می زنند و دوست دارند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- اگر خانم هستید و می خواهید همیشه چهره ای زیبا داشته باشید، بهتر است قبل از صرف هزینه های میلیونی برای لوازم آرایش، ابتدا به فکر سلامت پوست خود باشید و روتین مناسبی برای این قسمت بسیار حساس بدن در نظر بگیرید. . قطعا وقتی […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- اگر خانم هستید و می خواهید همیشه چهره ای زیبا داشته باشید، بهتر است قبل از صرف هزینه های میلیونی برای لوازم آرایش، ابتدا به فکر سلامت پوست خود باشید و روتین مناسبی برای این قسمت بسیار حساس بدن در نظر بگیرید. . قطعا وقتی پوستی شاداب و مرطوب داشته باشید، حتی اگر آرایش هم نکنید، چهره شما عالی به نظر می رسد و در نهایت اعتماد به نفس بالایی خواهید داشت.

اما یکی از عناصر اصلی برای داشتن روتین مناسب قطعا مرطوب کننده است که بسته به شرایط هر پوست متفاوت است. مارک های بسیاری از مرطوب کننده ها وجود دارد، اما مهم است که کدام یک واقعا موثر است. در این مقاله با چند برند معروف آشنا می شویم که می توانند کمک جذابی برای پوست شما باشند. پس اگر قصد خرید آب سردکن مناسب را دارید، این مقاله را دنبال کنید.

دقیقا چه زمانی باید از مرطوب کننده استفاده کنم؟

از آنجایی که صبح و شب قبل از خواب صورت خود را با یک شوینده مخصوص شستشو می دهید، بهترین زمان برای استفاده از مرطوب کننده است زیرا صورت شما در تمیزترین حالت خود قرار دارد. بهتر است صبح ها و قبل از خواب از مرطوب کننده های سبک استفاده کنید، این محصولات قوی تر را انتخاب کنید که خاصیت کلاژن سازی و لیفت کنندگی و غیره دارند.

به طور کلی باید بگوییم که استفاده از کرم مرطوب کننده و آبرسان دو بار در روز ضروری است، اما باید بدانید که آبرسانی قبل از خواب اهمیت بسیار بیشتری دارد. فراموش نکنید که نیم ساعت قبل از گذاشتن سر روی بالش مرطوب کننده را بزنید تا پوستتان به راحتی آن را جذب کند و کار مفید خود را انجام دهد.

mceu_26615780941673964564159

1. کرم مرطوب کننده مدل پری بیوتیک راکوتن

این کرم مرطوب کننده از برند راکوتن 50 می باشد که دارای حجم بوده و در واقع می تواند از پوست شما در شرایط مختلف آب و هوایی محافظت کند. خبر خوب این است که این محصول برای کسانی است که پوست چرب و مختلط دارند. کرم راکوتن فاقد چربی است و می تواند پوست را عمیقاً بدون حساسیت پوستی مرطوب کند.

از ترکیبات این محصول می توان به آلانتوئین، اینولین، پانتنول و دایمتیکون اشاره کرد. کرم مرطوب کننده راکوتن می تواند بافت پوست را ترمیم کند و از طرفی به سیستم ایمنی بدن کمک کند. روش استفاده این است که روزی دو بار از آن استفاده کنید و از آن لذت ببرید.

IMG-20220720-WA0013

2. کرم مرطوب کننده و مرطوب کننده شیر گاو آیباگ

این گرم در واقع حجمی 80 گرمی با بافتی نرم و لطیف دارد که قطعا عاشق آن خواهید شد. یکی از ویژگی های این محصول این است که پس از استفاده از آن هیچ گونه احساس چسبندگی روی پوست خود احساس نخواهید کرد که این همان چیزی است که بسیاری از خانم ها به دنبال آن هستند. این کرم حاوی شیر گاو است که این مزیت را دارد که رطوبت از دست رفته پوست شما را تامین می کند و پوست را تغذیه و آبرسانی می کند.

خانم های عزیز هر نوع پوستی که هستید می توانید روزانه از این کرم استفاده کنید و از آن لذت ببرید. کرم مرطوب کننده ایبگ حاوی ویتامین هایی مانند A و B است که رایحه وانیل و شیر نیز دارد.

ea9e70d0e10841a37a95e80c28fc401d

3. کرم مرطوب کننده Hydralift AC Cream

خب، ممکن است شما پوست چرب داشته باشید و تحت درمان با محصولات ضد آکنه هستید، در این صورت احتمالا به دنبال یک مرطوب کننده مناسب هستید. در اینجا استفاده از این محصول را به شما پیشنهاد می کنیم. کرم مرطوب کننده درمالیفت می تواند به لایه های عمقی پوست نفوذ کرده و ترشح چربی در پوست را کنترل کند. این کرم را می توان به عنوان یکی از بهترین کرم های مرطوب کننده در ایران شناخته و معرفی کرد.

کرم مرطوب کننده درمالیفت با حفظ رطوبت در لایه شاخی پوست، فعالیت باکتری های مولد آکنه را کاهش می دهد. این کرم برای پوست های خشک نیز تولید شده و با حجم 50 میلی لیتر مورد توجه خریداران قرار گرفته است.

uploadImage-1632038791074-131b8363f-9f60-4018-b37a-2e2884ce55d4_1



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182418

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.