افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

6 استایل خاص دخترانه که الان مد شده اند / باور کنید اگر اینطوری استایل کنید خوش تیپ ترین در کل خانواده خواهید شد

  • کد خبر : 182400
6 استایل خاص دخترانه که الان مد شده اند / باور کنید اگر اینطوری استایل کنید خوش تیپ ترین در کل خانواده خواهید شد

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب ما در فصل سرد سال به سر می بریم که البته عید است و باید بریم دنبال استایل های بهاری که واقعا جذاب و زیبا هستند. خب امروز مثل قدیم نیست که استایل و مد و مد فقط در یک حوزه حرکت می کند […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب ما در فصل سرد سال به سر می بریم که البته عید است و باید بریم دنبال استایل های بهاری که واقعا جذاب و زیبا هستند. خب امروز مثل قدیم نیست که استایل و مد و مد فقط در یک حوزه حرکت می کند و در واقع مشخصه این است که خانم های جوان ما وارد سبک های بسیار متنوع و حتی عجیب می شوند که جالب به نظر می رسد. . آیا می دانید دنیای مد و استایل واقعاً صنعت گسترده ای است به حدی که هر چقدر در آن پیشرفت کنیم، باز هم کوچک است و در واقع می توان گفت پایانی ندارد؟

ترکیب لباس و ایجاد استایل رابطه مستقیمی با دورانی دارد که در آن قرار دارید. چون یک ست لباس الان می تواند مد باشد و دو سال دیگر به آن می خندید! به همین دلیل، سادگی تنها ظاهری است که همیشه مد است و اگر دختری هستید که شیک پوشی دارید، بهتر است با ترکیب سبک های جدید پیش بروید. چگونه بگوییم تنها کاری که باید انجام دهید این است که مقاله ما را دنبال کنید تا با 6 نوع خاص از دخترانی که اکنون مد هستند آشنا شوید.

1- اولین استایل با چتری کوتاه

بارون های کوتاه زیادی وجود دارد که می توانیم در انواع طرح ها و رنگ ها از آنها بگوییم. می توان گفت که این کت های بارانی تقریبا مشابه کت های کوتاه کوتاه هستند که کمی شیک می طلبند و زیبایی سبک مینیمال را از بین می برند.

پوشیدن یک بارانی کوتاه با کت و شلوار همرنگ و البته جین راسته می تواند زیبایی شما را در عین شیک ترین حالت ممکن تکمیل کند. پنبه سفید را فراموش نکنید که برای همه سبک ها جذاب ترین است.

2- با یک کت بلند اینطور به نظر می رسد

من خودم زیاد طرفدار مانتوها و مانتوهای بلند نیستم اما چیزی که مشخص است این است که گاهی این سبک لباس با ترکیب بندی مناسب آنقدر زیبا به نظر می رسد که آدم دلش می خواهد این مدل را کاملا بپوشد. برای مثال در تصویر زیر می بینید که چقدر رنگ زیبایی دارد و این مانتو بلند با شلوار مامان فیت و بافتی همرنگ شلوار ترکیب شده است. مثل همیشه، پنبه سفید یک گزینه ایده آل و صرفه جویی برای تکمیل یک استایل جذاب است.

تحت عنوان

3- مانتو سایز بزرگ واقعا خاص است

شاید اگر در دهه 80 از لباس‌های گشاد صحبت می‌کردید، همه به شما می‌خندیدند، اما امروزه می‌توانید با خیال راحت لباس‌های گشاد بپوشید زیرا سایزهای بزرگ مد و محبوب هستند. مثلا یک کت سایز کوتاه با کت و شلوار و چکمه های بلند بپوشیم که به خوبی با کت ست می شود و از خوش تیپ و شیک بودن در عین حال لذت ببریم. فراموش نکنید که کیف و کفش همیشه نباید یک رنگ باشد و این قانون دیکتاتوری کاهش یافته است!

تحت عنوان

4- کت کوتاه و ساق گشاد صدا می دهد.

مانتوهای کوتاه نیز از جمله لباس هایی هستند که امسال بسیار محبوب شده اند. در تمام فصول به جز تابستان قابل استفاده هستند زیرا مواد مختلفی دارند و به خوبی با انواع استیل ترکیب می شوند. در این ایده ما یک کت کوتاه گرم و ضخیم داریم که در کنار شلوارهای گشاد و نخی سفید ظاهر جذابی به شما داده است. نگران نباشید، همه جا با همان اقتدار از پنبه سفید استفاده کنید.

تحت عنوان

5- این بار مامان در حال انجام یک مدل موی دوست داشتنی است.

خوب میشه بگید الحمدلله دوران پوشیدن شلوارهای تنگ تمام شده است. البته اینطور نیست که کاملاً از مد افتاده باشد، نه! شلوار جین همیشه محبوبیت خاص خود را دارد اما می توان گفت حداقل در سال های اخیر استایل شلوار هم وارد شده و چهره خود را نشان داده است. امروزه می بینیم که انواع کیف و شلوار گشاد، مامان استایل، مامان فیت، دمپایی و … مورد توجه قرار می گیرد و دیگر توجه به یک استایل معطوف نمی شود!

در اینجا می توانید شلوار استایل مامان را به همراه یک کت سایز کوتاه بپوشید که هماهنگی رنگی خوبی با دیگر لباس های شما دارد. مدل های زیادی وجود دارد که می توانید آن ها را با نیم بوت، با شلوار جین و حتی با صندل و کفش پاشنه دار بپوشید.

تحت عنوان

6- آیا چکمه های بلند را دوست دارید؟ نوبت شما فرا رسیده است

خب، خیلی از خانم ها تمایل به پوشیدن چکمه های بلند دارند و به نوعی این لباس را یک شیک پوش می دانند نه اینکه فقط در برف و هوای سرد بپوشند! اگر خانمی هستید که شیفته ی چکمه های بلند هستید و این نوع استایل اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، پیشنهاد می کنیم برای جلوه دادن زیبایی و البته استایلتان، چکمه هایتان را با ساق مناسب و البته کت کوتاه بپوشید. منحصر به فرد باشد .

تحت عنوان



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182400

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.