افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
2

اسمارتک نیوز » پاسخ منفی برانکو عامل ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس است

  • کد خبر : 182380
اسمارتک نیوز » پاسخ منفی برانکو عامل ضرر میلیاردی باشگاه پرسپولیس است

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به برونکو به حضور این مربی کروات در راس کادرفنی این تیم تبدیل نشد، اما سرمربی کروات در این مذاکره پیروز شد. چرا که این مذاکره پرونده مالیاتی سرمربی تیم ملی عمان را مسدود کرد. پرونده ای که سال ها بلاتکلیف ماند و اگر برونکو تصمیم […]

به گزارش گروه ورزشی اسمارتک نیوز، پیشنهاد باشگاه پرسپولیس به برونکو به حضور این مربی کروات در راس کادرفنی این تیم تبدیل نشد، اما سرمربی کروات در این مذاکره پیروز شد. چرا که این مذاکره پرونده مالیاتی سرمربی تیم ملی عمان را مسدود کرد. پرونده ای که سال ها بلاتکلیف ماند و اگر برونکو تصمیم به حضور در فوتبال ایران در آینده بگیرد، با مانعی به نام پرونده مالیاتی مواجه نخواهد شد.

روزی که باشگاه پرسپولیس به برونکو پیشنهاد سرمربیگری این تیم را داد، این مربی کروات از رفتار گذشته باشگاه پرسپولیس انتقاد کرد و گفت: مدت زیادی است که مالیات حضورش در تیم پرسپولیس پرداخت نشده است. . سال ها. باشگاه پرسپولیس برای نشان دادن حسن نیت خود نسبت به برانکو به همراه رضا چلنگر به اداره مالیات رفت و با توافق با سازمان امور مالیاتی پرونده را بسته و جالب اینکه برگه تسویه مالیات برانکو به رضا چلنگر تحویل داده شد.

پرسپولیس مالیات برانکو را پرداخت کرد به این امید که با این کار او راضی به حضور در تهران شود. وگرنه در این برهه که پرسپولیس با مشکل مالی مواجه است پرداخت مالیات برانکو در اولویت نبود.

برخی می گویند از ابتدا مشخص بود که برانکو سرمربی پرسپولیس نمی شود اما برای اینکه باشگاه پرسپولیس مالیاتش را بدهد به این مذاکره ادامه داد و حتی حضور رضا درویش در عمان را پذیرفت. اردوی تیم ملی تا این که این مذاکره ادامه پیدا کرد. اما در هر صورت پاسخ نهایی برانکو به پرسپولیس منفی بود. در هر صورت، برانکوها برنده این معامله شدند، زیرا باعث شد مربی حقوق سال‌ها قبل خود را پرداخت کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182380

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.