افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
3

کار قرعه کشی/ صعود امارات و فلسطین تا هفته آخر ادامه دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 182206
کار قرعه کشی/ صعود امارات و فلسطین تا هفته آخر ادامه دارد – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال فلسطین و امارات در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 بعدازظهر پنجشنبه 7 دی ماه در ورزشگاه الجنوب به قضاوت احمد قضاوت کردند. آل علی. و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید. ترکیب تیم ملی فلسطین: رامی حامد، مصعب البطاط، ترمانینی، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال فلسطین و امارات در دور دوم مرحله گروهی جام ملت های آسیا 2023 بعدازظهر پنجشنبه 7 دی ماه در ورزشگاه الجنوب به قضاوت احمد قضاوت کردند. آل علی. و این دیدار با تساوی 1-1 به پایان رسید.

ترکیب تیم ملی فلسطین: رامی حامد، مصعب البطاط، ترمانینی، محمد صالح، کامیلو سالدانا (جندی-90)، تامر سیام، عودای خروب (زبیده-90)، رشید (عبدالله جابر-64)، ابووردا. (باتران-80). ، القنبر (کمبور-80) اودی دباغ

ترکیب تیم ملی امارات متحده عربی: خالد عیسی، ادریس، عبدالعزیز، خلیفه مبارک الحمدی (اخراج در دقیقه 37)، الدههانی (الزعبی-65)، رمضان (سلمین-66)، رشید. ، لیما (هاشمی-40)، احمد صالح (66-) الحمد، کندو (55- یحیی القاسانی) و سلطان عادل.

تماشاگران ورزشگاه الجنوب با در دست داشتن پرچم فلسطین از بازیکنان این تیم در دیدار مقابل امارات حمایت کردند.

تساوی امارات و فلسطین / کار صعود به هفته آخر کشیده شد

تساوی امارات و فلسطین / کار صعود به هفته آخر کشیده شد

بازی آرام دو تیم در ابتدای نیمه اول

بازیکنان دو تیم تا 20 دقیقه ابتدایی بازی محتاطانه بازی می کردند و عمدتاً به دنبال حفظ توپ و جریان دادن آن بین بازیکنان داخلی بودند.

اشتباه بازیکنان فلسطین و گل اول امارات

در دقیقه 23 بر اثر اشتباه بازیکنان فلسطین در مرکز زمین، توپ به علی صالح رسید و او توپ را به محوطه فلسطین فرستاد، سلطان عادل می دانست چگونه از موقعیت بد توپ استفاده کند. مدافعان فلسطینی با ضربه سر زیبا اولین گل این بازی را برای امارات به ثمر رساندند.

توپ گیری عیسی مانع از گلزنی بازیکن فلسطینی شد

در دقیقه 32 کرنر برای بازیکنان فلسطین شکل گرفت که توپ به محوطه امارات ارسال شد که با دفاع مدافع این تیم همراه شد و خالد عیسی در پاسخ به خوبی ضربه اودی خروب را مهار کرد.

تساوی امارات و فلسطین / کار صعود به هفته آخر کشیده شد

اخراج و جریمه مدافع امارات متحده عربی برای فلسطین

بازیکنان فلسطینی به سمت دروازه امارات حمله کردند که خلیفه مبارک الحمدی اودی دباغ مهاجم فلسطینی را در محوطه جریمه به زمین آورد و داور پس از بررسی صحنه توسط داوری ویدیویی VAR، برای فلسطین پنالتی اعلام کرد و ال را تحریم کرد. مدافع امارات پشت سر تامر سیام قرار گرفت، توپ قرار گرفت و خالد عیسی با واکنشی زیبا توپ را مهار کرد تا نتیجه یک بر صفر به سود تیم امارات شود.

اولین گل به خودی جام ملت های 2023 به نام مدافع امارات

در نیمه دوم بازیکنان فلسطین برای بازگرداندن گل از دست رفته شروع به حمله کردند و در دقیقه 49 تامر سیام توپ را از سمت چپ به سمت دروازه امارات فرستاد.

واکنش زیبای عیسی مانع از بازگشت فلسطینیان شد

بازیکنان فلسطین در نیمه دوم بهتر از اماراتی ها بودند و در دقیقه 61 یک کرنر برای این تیم ایجاد شد که تامر سیام توپ را از سمت راست به داخل محوطه فلسطین ارسال کرد که با ضربه سر محمد همراه شد. صالح و سپس عیسی به زیبایی توپ را خریدند و مانع از گلزنی مجدد فلسطینی ها و رسیدن به بازگشتشان شدند.

بدشانسی فلسطین در زدن گل پیروزی

در نیمه دوم بازیکنان فلسطین از ترکیب 10 نفره امارات نهایت استفاده را بردند و حملات زیادی روی دروازه این تیم ایجاد کردند. در دقیقه 68 محمود ابووردا از سمت چپ توپ را وارد محوطه جریمه امارات کرد و ضربه سر اودی دباغ به طرز خطرناکی از بالای دروازه به بیرون رفت.

ناکامی اودی دباغ در گلزنی برای فلسطین

آدی دباغ مهاجم تیم فلسطین دو موقعیت خوب برای گلزنی داشت اما هیچ کدام را تبدیل به گل نکرد. ابتدا در دقیقه 73 در سمت راست در محوطه صاحب توپ شد و با یک چرخش زیبا از روی زمین اقدام به شوتزنی کرد که خالد عیسی با واکنش خود مانع از گلزنی او شد.

در ادامه در دقیقه 76 دباغ بار دیگر صاحب توپ شد و این بار از بیرون محوطه شوت کرد اما توپ او به فاصله کمی از دروازه امارات گذشت تا این مهاجم در دو صحنه گل برتری را به ثمر برساند. شکست به.

با نتیجه تساوی تکلیف تیم امارات متحده عربی برای قرار گرفتن در جمع 16 تیم برتر این مسابقات تا بازی دور سوم مقابل ایران تمدید شد. در دیگر دیدار گروه C، تیم های ایران و هنگ کنگ بعدازظهر جمعه 8 دی از ساعت 21 به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

جدول گروه C به شرح زیر است:

گروه C: ایران، امارات متحده عربی، هنگ کنگ، فلسطین

تجهیزات بازی کسب کردن برابر گمشده گل زد از گل ها نمره
امارات ۲ ۱ ۱ ۵ ۲ ۴
ایران ۱ ۱ ۳ ۱ ۳
فلسطین ۲ ۱ ۱ ۱ ۴ ۱
هنگ کنگ ۱ ۱ ۱ ۴ ۰
لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.