افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
1

بیانیه وزارت امور خارجه: حمله پهپادی پاکستان نامتعادل بود/ تمامیت ارضی خط قرمز ماست

  • کد خبر : 182008
بیانیه وزارت امور خارجه: حمله پهپادی پاکستان نامتعادل بود/ تمامیت ارضی خط قرمز ماست

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir): وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله امروز پاکستان اعلام کرد که تمامیت ارضی خط قرمز ماست. به گزارش «انتخاب»؛ متن بیانیه به شرح زیر است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله غیرمتعادل و غیرقابل قبول پهپاد پاکستان به شهروندان غیرایرانی در روستاهای دیوار مرزی دو کشور را […]

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir):

وزارت امور خارجه ایران در واکنش به حمله امروز پاکستان اعلام کرد که تمامیت ارضی خط قرمز ماست.

به گزارش «انتخاب»؛ متن بیانیه به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران حمله غیرمتعادل و غیرقابل قبول پهپاد پاکستان به شهروندان غیرایرانی در روستاهای دیوار مرزی دو کشور را محکوم می کند.

در عین حال جمهوری ایران به سیاست حسن همجواری و برادری دو ملت و دو دولت جمهوری ایران و پاکستان پایبند بوده و اجازه نمی دهد دشمنان روابط حسنه و برادرانه دو کشور را محک بزنند. امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود می داند و قاطعانه از دولت دوست و برادر پاکستان انتظار دارد به تعهدات خود برای جلوگیری از ایجاد پایگاه ها و گروه های تروریستی مسلح در پاکستان عمل کند.

در حادثه روز سه شنبه 26/10/1402 در قرارگاه مرزی سپاه مسکر در استان سیستان و بلوچستان هنگام مشاهده آماده سازی یک گروه تروریستی برای عزیمت به خاک جمهوری ایران برای انجام عملیات اجرایی. عملیات تروریستی دیگر راسک به عنوان اقدامات جنایتکارانه اقدام و عملیات پیشگیرانه علیه این گروهک تروریستی را در پادگان ها و پادگان های خود در ارتفاعات منطقه و کیلومترها دورتر از مناطق مسکونی انجام داد که این امر جزء وظایف ذاتی نیروهای مرزبانی جمهوری اسلامی ایران برای مقابله «به تناسب با هرگونه هرگونه اقدامی است». تهدید قریب الوقوع تروریستی علیه مردم و شهروندان کشور.

تاکید می کند که دولت دوست و برادر پاکستان جدا از تروریست های مسلح است و ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و به دشمنان و متحدان تروریست خود اجازه نمی دهد این روابط را قطع کنند، به ویژه در شرایطی که نسل کشی و جنایات رژیم صهیونیستی رخ می دهد. اولین مشکل از جهان اسلام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=182008

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.