افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
1

اجازه نمی دهیم دشمنان روابط ایران و پاکستان را تیره و تار کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

  • کد خبر : 181984
اجازه نمی دهیم دشمنان روابط ایران و پاکستان را تیره و تار کنند – خبرگزاری مهر ایران و جهان نیوز

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه ایران در خصوص حوادث اخیر در مرز با پاکستان بیانیه ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح زیر است: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام نامتعادل و غیرقابل قبول پاکستان در حمله وزوز به شهروندان غیر ایرانی در مناطق روستایی دیوار مرزی هر دو کشور را […]

به گزارش خبرگزاری مهر، وزارت امور خارجه ایران در خصوص حوادث اخیر در مرز با پاکستان بیانیه ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران، اقدام نامتعادل و غیرقابل قبول پاکستان در حمله وزوز به شهروندان غیر ایرانی در مناطق روستایی دیوار مرزی هر دو کشور را محکوم می کند.

در عین حال جمهوری اسلامی ایران به سیاست حسن همجواری و برادری دو ملت و دولت ایران و پاکستان پایبند بوده و اجازه نمی دهد دشمنان روابط حسنه و برادرانه دو کشور را محک بزنند. امنیت مردم و تمامیت ارضی کشور را خط قرمز خود می داند و قاطعانه از دولت دوست و برادر پاکستان انتظار دارد به تعهدات خود برای جلوگیری از استقرار گروه ها و پایگاه های تروریستی مسلح در خاک پاکستان عمل کند.

در حادثه روز سه شنبه 26/10/1402 قرارگاه مرزی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مستقر در استان سیستان و بلوچستان با مشاهده آماده سازی یک گروه تروریستی برای عزیمت به خاک جمهوری اسلامی ایران برای انجام سایر عملیات تروریستی از جمله جنایی خراشعملیات پیشگیرانه علیه این گروهک تروریستی در پادگان ها و پادگان های خود در ارتفاعات منطقه و کیلومترها دورتر از مناطق مسکونی انجام دادند که این امر جزء وظایف ذاتی نیروهای مرزبانی ایران برای مقابله «به تناسب با هرگونه تهدید قریب الوقوع تروریستی» است. افتادن علیه مردم و شهروندان کشور است.

وی تاکید کرد: دولت دوست و برادر پاکستان جدا از تروریست‌های مسلح است و ایران همواره به سیاست همسایگی خود پایبند است و اجازه نمی‌دهد دشمنان و متحدان تروریست‌اش این روابط را به‌ویژه در زمان نسل‌کشی و جنایات رژیم صهیونیستی قطع کنند. امر اول جهان اسلام است، آن را تاریک کنید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=181984

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.